El futbolista català de l'Arsenal Héctor Bellerín ha posat en marxa una campanya solidària per tal de combatre les emissions de diòxid de carboni. Per fer-ho, el lateral barceloní ha anunciat que plantarà 3.000 arbres cada vegada que el seu equip guanyi un partit aquesta temporada.
A través de la plataforma contra la desforestació OneTreePlanted (Un arbre plantat), Bellerín pretén posar el seu gra de sorra per salvar el planeta. El portal, tal com ell explica, també permet fer donacions amb el mateix objectiu.
For every @Arsenal game we win this season I will plant 3,000 trees to help combat the carbon emissions issues we have. Follow the link to learn more on how you can get involved by planting a tree with me @onetreeplanted 🌳https://t.co/mQSqqGc7R5 pic.twitter.com/d0J9OGa1jO
— Héctor Bellerín (@HectorBellerin) June 17, 2020
Aquesta temporada, l'Arsenal suma 9 victòries, 13 empats i 6 derrotes a la Premier League. Els gunners són novens amb 40 punts, a 8 de la zona Champions que ara per ara marca el Chelsea. Si els de Mikel Arteta volen assolir la màxima competició continental (i Bellerín vol salvar el món) hauran de començar a guanyar aquest dimecres. A les 21:15, els londinencs redebuten després de l'aturada contra el Manchester City de Pep Guardiola.