Hans-Dieter Flick ha posat damunt la taula del Barça el nom dels dos jugadors que més interès té que reforcin la plantilla. Ha arribat a la conclusió que, per poder fer el darrer salt que necessiten i poder conquerir l'anhelada Champions League, cal fitxar un central de classe mundial i un golejador letal. I té molt clar quines són les dues opcions que li resulten més convincents en tots els sentits.
Perquè, com assegura la informació filtrada pel diari ‘Mundo Deportivo’, opina que Alessandro Bastoni no és cap caprici, sinó una necessitat. Durant tota la campanya han trobat molt a faltar la figura d'un líder defensiu, com era Íñigo Martínez, malgrat que Eric Garcia, Pau Cubarsí i Gerard Martín han mostrat un gran nivell. I encara que el candidat que més el convenç és Nico Schlotterbeck, assumeix que l'estrella del Borussia Dortmund no aterrarà a l'Spotify Camp Nou.

Així que s'ha decantat pel futbolista de l'Inter de Milà, que també li resulta molt interessant. A més, com s'ha afirmat en diverses ocasions, ja té un acord tancat amb Joan Laporta i amb Deco, i ha deixat molt clar que la seva prioritat és vestir de blaugrana. Dona per finalitzada la seva aventura al Giusseppe Meazza, i busca iniciar un nou desafiament lluny de la seva zona de confort, i provar sort fora de la Serie A per primera vegada en la seva carrera.
El problema, en aquest cas, seria l'elevat cost que demana la directiva ‘neroazzuri’, que sol·licita uns 80 milions d'euros com a compensació. Una xifra que al Barça busquen la manera de poder pagar, si bé Flick té clar que val molt la pena. I per a convertir-se en la referència ofensiva, el triat per l'exentrenador del Bayern de Múnic o del TSG Hoffenheim és Julián Álvarez, qui també és el favorit del president i d'altres membres de la directiva.

Robert Lewandowski sortirà el 30 de juny, quan quedi lliure, mentre que Ferran Torres també té moltes opcions de ser traspassat. I això obliga a haver de portar un ‘9’ d’elit.
Flick queda convençut amb ‘L'Aranya’
Flick tenia dubtes amb la possible adaptació del campió del Mundial de Qatar als seus sistemes, però després d'enfrontar-s'hi en tres ocasions en tan sols una setmana, han quedat resoltes.
I té clar que ‘L'Aranya’ podria marcar una època al Barça. No obstant això, tal com succeeix amb Bastoni, tampoc serà una operació barata ni senzilla. De fet, portarà molta cua.