Hansi Flick, intel·ligent, el rebutja per al Barça i se'n va al Reial Madrid, acord tancat

Un dels jugadors que han ocupat més portades últimament és Bernardo Silva. Des del precís instant en el qual es va comunicar que no ampliaria el seu vincle amb el Manchester City, on queda lliure el 30 de juny, no van tardar a aparèixer els rumors que el situaven en pràcticament tots els clubs més poderosos del planeta. Tenia una llarga llista de pretendents, disposats a acollir-lo en les seves files, i a aprofitar que no es necessitava pagar res a canvi pels seus serveis.

Entre els seus admiradors, es trobaven la Juventus de Torí, l'AC Milan o l'Atlètic de Madrid, que semblava ser el gran favorit en la subhasta, ja que era l'elegit per Mateu Alemany i Enrique Cerezo per suplir Antoine Griezmann. Però el Barça també estava molt atent a la situació de l'astre portuguès, qui en el passat ja va estar molt a prop d'aterrar, quan es va convertir en un objectiu prioritari per a Xavi Hernández.

Bernardo Silva Manchester City
Bernardo Silva 

Joan Laporta i Deco meditaven amb calma la idea de firmar l'ex de l'AS Mònaco i del Benfica, que havia estat ofert per Jorge Mendes, i que aportaria una gran experiència i una important polivalència. Tots aquests factors feien que fos molt interessant per millorar la plantilla, encara que finalment van optar per recular. I el principal responsable va ser Hans-Dieter Flick, qui des del primer moment va deixar clar que no li veia espai en els seus sistemes.

Amb la presència de Fermín López, Lamine Yamal, Dani Olmo, Raphinha Dias o el nou fitxatge, Anthony Gordon, opinava que no era necessari en absolut portar Bernardo. I els dubtes que existien a l'Spotify Camp Nou van acabar per deixar el camí lliure d'obstacles per al Reial Madrid, que finalment serà el nou equip de Silva, com es va anunciar de manera oficial el dia d'ahir. Però no ha generat molta il·lusió en l'afició.

I és que, com explica 'A Bola', al Santiago Bernabéu tampoc creuen que sigui una solució als problemes que existeixen, i respon més a un caprici del nou entrenador, José Mourinho, que a una necessitat real.

L'actuació de Bernardo en el primer partit del Mundial, decebedora

Tampoc ha ajudat en absolut la pèssima actuació que Bernardo va completar en el primer partit del Mundial, contra la feble selecció de la República Democràtica del Congo.

Va ser titular, però va estar desastrós, i això va obligar Roberto Martínez a haver de substituir-lo en el descans. De moment, sembla clar que Flick va prendre una bona decisió impedint la seva arribada al Barça...