Claudio Giráldez no s'oblida d'un jugador que ja va provar d'incorporar durant el mercat estiuenc, però que no va poder arribar per una lesió inoportuna, que li va impedir de superar el reconeixement mèdic. I continua estant convençut que seria un reforç excel·lent per als interessos del Celta de Vigo, que ha començat la temporada d'una manera irregular, amb tres empats en les tres primeres jornades de LaLiga EA Sports, així que encara no coneixen la victòria.

I el gran problema que ha identificat l'entrenador del combinat gallec és la falta de punteria. Iago Aspas és lluny de la seva millor versió, una cosa lògica a causa de la seva avançada edat, 38 anys, mentre que Ferran Jutglà, que va aterrar a l'estiu, encara no s'ha adaptat. La confiança en Pablo Durán és escassa, i Borja Iglesias és l'únic '9' de garanties, en una campanya on també hauran de disputar l'Europa League, amb l'acumulació de partits que això implica.

Borja Iglesias

Sembla una obligació i una necessitat, més que un caprici, reclutar un golejador durant el mes de gener, i la directiva 'celeste' ja té al cap diverses opcions per solucionar aquest mal de cap. Però de totes les que controlen, no hi ha cap dubte sobre quina és la que més consens genera, un privilegi que recau en Endrick, pel qual van existir converses molt avançades amb el Reial Madrid, que estava disposat a permetre l'operació.

Xabi Alonso li va deixar clar des del primer dia que tindria molt difícil disposar de continuïtat, i si esperava tenir més minuts que amb Carlo Ancelotti, estava molt equivocat. Perquè la presència de Kylian Mbappé provoca que sigui pràcticament impossible que pugui jugar, i ara també ha irromput amb força al primer equip la figura de Gonzalo García, que durant el Mundial de Clubs va firmar una sèrie d'actuacions excel·lents.

Endrick

Tot això complica molt les coses per a l'internacional brasiler, que a la seva edat, 19 anys, necessita ser important per continuar amb la seva progressió. I en el Santiago Bernabéu no li poden garantir això, encara que van pagar més de 70 milions d'euros en el seu moment, entre fixos i variables, per fitxar-lo.

Endrick no es mostra convençut amb un desembarcament a Balaídos

Giráldez esperava poder convèncer Endrick perquè aterrés a Balaídos durant el mercat d'hivern, quan ja estigui recuperat de la lesió que l'ha mantingut de baixa en els últims mesos.

El problema és que l'ex del Palmeiras no s'acaba de mostrar seduït per aquesta opció, i prefereix estudiar altres propostes.