Marc Márquez està totalment concentrat en la seva recuperació, i ja ha deixat molt clar que l'única obsessió que té en aquests moments és poder tornar al més aviat possible a les pistes, i al 100%. No vol que es repeteixi el mateix error que el 2020, quan va voler forçar per reaparèixer abans d'hora, i va tenir una sèrie de seqüeles molt greus, que li van impedir poder disputar amb normalitat les següents temporades de MotoGP.
Un problema que encara el persegueix, ja que l'última lesió que ha patit ha estat, precisament, al mateix braç que es va operar tantes vegades. Per fortuna, ja havia conquerit matemàticament el trofeu tan sols una setmana abans d'aquest contratemps, i això li ha permès poder descansar, i treballar al 100% a fer una bona rehabilitació. I com va confirmar a les seves xarxes socials, no tornarà a pujar a la moto en aquest 2025.
Ja es va perdre els Grans Premis d'Austràlia i de Malàisia, i tampoc serà a Portugal ni a València. Ni tampoc, en els tests de pretemporada, que era la gran preocupació de Gigi Dall’Igna. I és que això significa que no podrà provar la nova moto al mateix temps que la resta de pilots, i haurà d'esperar una mica més, fins al febrer, per tenir la primera presa de contacte amb la Desmosedici GP 26. A part, no podrà ajudar en la seva evolució.

I encara que Marc ha intentat no pensar-hi gaire, i confiarà en els consells del seu germà petit, Àlex, qui sí que podrà provar-la al Circuit de Xest Ricardo Tormo, no pot ocultar que és un mal de cap. Sobretot, després de conèixer-se els problemes que hi ha a Ducati, on pràcticament no han pogut portar peces ni materials nous, per culpa del sistema de concessions que hi ha a MotoGP des de fa un temps.
Això va provocar que la marca de Borgo Panigale, que és l'única que està en el rang A, tingui congelada la fabricació d'un nou motor, i pràcticament no pugui fer tests ni modificacions a la moto. I no s'espera que hi hagi gaires novetats a la GP 26.
Dall’Igna creu que Ducati pot perdre la seva hegemonia
Unes concessions que la resta de fàbriques sí que han aprofitat per aconseguir acostar-se molt més a Ducati, com ha estat el cas de KTM o d'Honda, i en especial, d'Aprilia.
I això ha fet que Dall’Igna estigui preocupat per la possibilitat de perdre l’hegemonia que han tingut en els últims anys. Una preocupació que s’ha traslladat també a Márquez.