Una de les trucades més sorprenents que va rebre Florentino Pérez durant l'estiu va arribar procedent del pare de Neymar Júnior. Una notícia que han revelat a França, des d'on asseguren que l'astre brasiler va estar intentant de totes les formes possibles abandonar el Paris Saint-Germain. I és que el nou entrenador, Christophe Galtier, li va traslladar que no entrava en els seus plans, i que no comptava amb ell, de manera que volien donar-li sortida.
Luis Campos i Nasser Al-Khelaïfi van donar suport a aquesta decisió, i també es van reunir amb l'atacant de 30 anys per convèncer-lo que havia d'anar-se'n. Volien desfer-se d'un dels sous més elevats de la plantilla, percep 40 'quilos' nets anuals, i d'un crac que mai no ha acabat de complir amb les enormes expectatives que va generar la seva arribada, sent el traspàs més car de la història del futbol, després que paguessin 222 milions d'euros per la seva contractació l'any 2017.
Estaven farts dels seus problemes fora dels terrenys de joc i de les seves constants lesions, i per això creien que el millor era desfer-se d'ell. Per desgràcia, no van poder trobar un comprador, ja que des del Santiago Bernabéu van tardar realment poc a descartar completament aquesta opció. Encara que era una alternativa convincent a Kylian Mbappé, en cap moment no es van arribar a plantejar l'arribada d'un jugador que ja ha entrat en la trentena.
A més, no hauria estat barat, ja que entre el sou, les primes i els diners que exigia el PSG per obrir-li les portes, l'operació fàcilment hagués superat els 100 milions. Per si això no fos suficient, Florentino Pérez no oblida la traïció que Neymar va fer al Madrid fa pràcticament una dècada, abans d'abandonar el Santos. Quan ja ho tenia tot pactat per vestir de blanc, va preferir decantar-se per marxar a l'etern rival, el Barça.
Per molt que es disculpi, el president no perdona ni a ell, ni especialment el seu pare, a qui considera com el culpable d'absolutament tot.
Neymar estava disposat a trair el Barça
Neymar estava desesperat per poder tornar a La Liga Santander, encara que fos per jugar al Madrid. No li importava el seu passat en el Barça, i podia imaginar-se jugant al costat dels seus compatriotes Vinicius Junior, Eder Militao o Rodrygo Goes, i sent entrenat per Carlo Ancelotti.
Encara i així Florentino Pérez no va tenir pietat, i tampoc un 'Carletto' que considera que el '10' del PSG és una persona tòxica, i que no aportaria res bo al vestuari.