En el Reial Madrid continuen pensant en la manera de millorar la plantilla. Encara que l'inici de temporada ha estat il·lusionant, amb un ple de victòries entre totes les competicions, Florentino Pérez encara creu que hi ha un gran marge de millora en algunes demarcacions. Per exemple, en l'atac, on no queda clar qui és l'elegit per completar el trident ofensiu, ja que Brahim Díaz i Rodrygo Goes no acaben de convèncer, i Franco Mastantuono encara necessita paciència.
A més, Vinícius Júnior és lluny de la seva millor versió, i Arda Güler ha estat reconvertit a centrecampista, si bé pot tornar a la banda dreta, ara que Jude Bellingham ja està recuperat de la seva lesió a l'espatlla. I, precisament, el centre del camp també és una demarcació que genera un important mal de cap a Xabi Alonso, ja que creu que necessiten algú que pugui assumir la responsabilitat d'organitzar el joc de l'equip.
Fede Valverde i l'astre anglès no tenen les condicions per fer-ho, i en el Santiago Bernabéu troben a faltar la figura d'un crac creatiu com Toni Kroos o Luka Modrić. Dani Ceballos no entra en els plans, i Aurelien Tchouaméni i Eduardo Camavinga tampoc no encaixen en aquests paràmetres. Així que és evident que una de les prioritats en el Santiago Bernabéu és trobar a una estrella que pugui omplir aquest buit que existeix.
I un nom que agrada especialment és el de Vitinha, que ve de completar dues campanyes simplement sensacionals, en especial, l'última, que li ha servit per ser al podi de la Pilota d'Or, finalitzant al tercer lloc, tan sols per darrere de Lamine Yamal i del seu company en el Paris Saint-Germain, Ousmane Dembélé. I fins i tot, hi ha gent que afirma que el crac portuguès ho mereixia més que 'El Mosquit', ja que és molt més important per a Luis Enrique.

Sens dubte, si és capaç de mantenir aquest rendiment, serà un dels favorits per conquerir el guardó en la següent edició, i pot fer-ho amb l'elàstica del Madrid.
Florentino Pérez ja té un acord verbal amb Jorge Mendes per Vitinha
Florentino Pérez està convençut que Vitinha és el perfil que el Madrid necessita per a la medul·lar, i no ha tardat a iniciar les converses amb Jorge Mendes, el seu representant. De fet, ja tindria un acord verbal, que estipula que en cas de deixar el Parc dels Prínceps, la capital d'Espanya seria la seva destinació prioritària.

Però serà complicat aconseguir que el PSG permeti la sortida de l'ex del Porto o del Wolverhampton Wanderers.