Rodri Hernández està passant els seus últims dies de vacances a Eivissa mentre espera que es resolgui el seu futur. Està previst que el jugador torni al Manchester City aquest divendres, però el Barça el vol incorporar abans a la seva plantilla. Després de l'anunci de l'inesperat acord entre el migcentre i el club blaugrana, els dos clubs intenten arribar un acord que està trigant més de l'esperat. Les negociacions entre dos clubs són més dures del que semblava i el rellotge corre en contra del FC Barcelona, que ja ha enviat una oferta de 60 milions.
Un fitxatge que estarà entre els 60 i els 80 milions
L'entrenador dels citizens, Enzo Maresca, ja va anunciar fa uns dies que "de moment estarà a Manchester divendres", tot i que el jugador podria demanar permís al club depenent de com avancin les negociacions. És el cas de Ferran Torres, qui aquest dimecres havia de tornar a Barcelona amb la resta de companys internacionals, però el club li ha donat permís per ultimar els detalls del seu fitxatge pel PSG. Un adeu que, inconscientment, tindrà repercussió en el de Rodri pel Barça, el qual té present que s'hauran de desprendre de més diners dels que ingressin.

El fitxatge del davanter del Barça pel club parisenc es decidirà els pròxims dies i tot apunta que rondarà els 50 milions. L'entitat blaugrana, optimista en l'operació Rodri des del primer moment, ha enviat una nova oferta a Manchester de 60 milions davant les primeres negatives del City, que demanava 80 milions. Així i tot, els blaugrana continuen positius, ja que a l'ex Pilota d'Or se li acaba el contracte el 30 de juny del 2027 i des de Manchester veuen en bons ulls la sortida del jugador aquest estiu, perquè en cap cas volen que marxi gratis.
El Barça ofereix una millora de contracte a Marc Bernal
Amb l'arribada de Rodri a Barcelona, el jove pivot del Barça podria quedar-se amb menys minuts durant la temporada vinent, però el club ja li ha traslladat que és un jugador important i li ofereix una millora de contracte. Raúl Verdú, un dels representants de Marc Bernal, s'ha presentat aquest dimecres després de l'entrenament a la Ciutat Esportiva Joan Gamper per reunir-se amb Deco. La trobada ha estat per presentar una oferta formal de renovació al pivot blaugrana i eliminar qualsevol dubte sobre la possible sortida del jugador de Berga.

Cap de les dues bandes es planteja la sortida de Bernal, que té contracte amb el Barça fins al 2030 i està lligat al club blaugrana amb una clàusula de rescissió de 500 milions. Així i tot, davant de la imminent arribada de Rodri, club i jugador s'han reunit per marxar de dubtes. Per altra banda, a Marc Casadó sí que se li ha comunicat que ha de marxar, mentre que Frenkie de Jong, lesionat, haurà de donar la seva millor versió per tenir minuts la pròxima temporada.