Malgrat que els resultats del Reial Madrid en aquest inici de temporada estan sent positius, tant a la Lliga com a la Champions League, la realitat és que la plantilla blanca té algunes carències que Florentino Pérez haurà de solucionar de cara al 2024. Per aquesta raó, la secretaria tècnica blanca està treballant per tancar algunes operacions que li donin al substitut de Carlo Ancelotti a la banqueta una plantilla amb la qual poder competir per tots els títols de la temporada.
Fabrizio Romano confirma un moviment estel·lar del Reial Madrid
I el primer d'aquests moviments sembla que ja té nom i cognom. Perquè segons ha informat el reconegut periodista Fabrizio Romano, especialitzat en el mercat de fitxatges, el Reial Madrid té entre cella i cella el fitxatge d'Alphonso Davies de cara al pròxim estiu. L'àrea esportiva merengue té clar que necessita reforçar la banda esquerra de la densa, ja que ni Ferland Mendy, ni Fran Garcia no han demostrat tenir prou nivell per ser titulars en un equip que ha d'aspirar a tot, i el canadenc és el que crea més consens.

No només per l'apartat esportiu, sent considerat com un dels millors futbolistes del món en la seva posició, sinó perquè també té una situació contractual que convida a l'optimisme a l'hora de treure'l del Bayern de Munic per un mòdic preu, ja que el seu contracte acaba el 30 de juny el 2025. Per tant, si el club bavarès no aconsegueix convèncer-lo per renovar, es veuria obligat a vendre'l per un preu per sota del seu valor de mercat perquè no marxi gratis com agent lliure uns mesos més tard.
Endrick arribarà a l'estiu per afegir-se al primer equip
Una operació semblant a la que va firmar el Reial Madrid amb Toni Kroos fa gairebé una dècada, que ha resultat sent un èxit històric. Ara bé, aquest no és l'únic moviment que té al cap Florentino Pérez de cara a la temporada que ve. Fabrizio Romano ha informat també que Endrick passarà a ser jugador del primer equip a tots els efectes a partir del pròxim 30 de juny. A falta de saber què succeirà amb Kylian Mbappé, el davanter brasiler reforçarà un atac que, actualment, té una nòmina de jugadors molt curta.

I és que Carlo Ancelotti ha hagut de sobreviure la present temporada amb només cinc jugadors d'atac: Vinícius JR, Rodrygo Goes, Joselu, Brahim Díaz i Arda Güler. Tenint en compte que el turc encara no ha pogut debutar, sembla que l'arribada d'Endrick serà vital per al successor de Carlo Ancelotti a la banqueta del Reial Madrid. Després faltarà veure si arriba un altre davanter més, i si aquest acaba sent Mbappé. De moment, l'afició blanca començarà a il·lusionar amb el davanter brasiler.