El Barça segueix desesperat per poder aconseguir ingressos i desprendre's dels jugadors que no entren en els plans d'Hans-Dieter Flick, o que no tenen un paper important. L'operació sortida s'ha complicat, i això ha provocat que també es compliqui la possibilitat de portar noves cares, sent Dani Olmo l'únic fitxatge que han pogut anunciar fins al moment. Així que Joan Laporta i Deco s'han vist obligats a intervenir per trobar solucions.

Hi ha moltes peces que han quedat assenyalades i que tenen les portes totalment obertes, i una d'elles és Ferran Torres. Amb Xavi Hernández va tenir continuïtat durant la passada campanya, i va aconseguir unes estadístiques acceptables, però això no li ha servit per guanyar-se la seva continuïtat. Va acabar relegat a la suplència, vivint a l'ombra de Raphinha Dias i de Lamine Yamal, i tot es complicarà en cas que Nico Williams o un altre extrem esquerrà acabi arribant al Camp Nou.

Ferran Torres

L'entrenador alemany ha estat molt clar amb 'El Tauró', i ha deixat bé clar que no compta amb ell, i per tant ha de sortir com més aviat millor. Ara mateix és l'última opció en les rotacions per a l'atac, i fins i tot Pau Víctor està per davant en les preferències d''Hansi'. El problema és que no ha arribat cap equip que estigui disposat a invertir els 50 milions d'euros que demanaven per ell, aproximadament, una xifra molt elevada, però que continua estant per sota de la inversió que van realitzar el gener de 2022 per treure'l de la Premier League.

Tan sols el Newcastle United havia preguntat per l'ex del València i del Manchester City, encara que la proposta que va presentar Mohammed Bin Salmán, de 15 'quilos' fixos i cinc en variables, va ser rebutjada a l'instant, en ser ridícula. La falta d'interès pel davanter de 24 anys, que no ha aconseguit reivindicar-se a l'Eurocopa, ha fet que el Barça es vegi obligat a rebaixar considerablement les seves pretensions, per facilitar el seu possible comiat.

Joan Laporta i Deco a l'anunci com a director esportiu del Barça / Foto: FC Barcelona
Joan Laporta i Deco/ Foto: FC Barcelona

I Laporta i Deco ara estarien disposats a negociar a partir dels 30 milions, una quantitat que esperen que generi molt més interès, i que no tardin a rebre trucades per Ferran.

Ferran continua resistint-se a abandonar el Barça

Encara que Ferran no està posant les coses fàcils en absolut, i es resisteix a abandonar el Barça, on sempre ha assegurat que es troba molt còmode.

Té contracte en vigor, i ha deixat clar que li encantaria complir-lo, malgrat que amb Flick tingui gairebé impossible jugar.