Esperpent de José Mourinho: es nega a parlar davant de la premsa per no jugar-se una sanció

El Reial Madrid es va imposar per la mínima al Vila-real, però el protagonisme absolut se'l van endur els jugadors merengues i el seu entrenador. José Mourinho va ser un dels noms propis d'aquest partit després de convertir-se en un actor principal de la pel·lícula disputada al Bernabéu per les seves constants queixes al col·lectiu arbitral i per negar-se a parlar en acabar el partit.

José Mourinho, el gran protagonista

Si molts pensaven que Mourinho havia tornat al Reial Madrid amb una nova cara i sent molt més calmat i diferent d'aquella versió de fa més d'una dècada, s'han equivocat de ple. El tècnic portuguès continua sent aquell agitador i moltes vegades impresentable professional que desvia l'atenció des de la banqueta. Mourinho continua amb les seves constants queixes als àrbitres, anant a la seva i buscant la polèmica de cada acció que passa durant els partits.

Mostra d'això va ser que després de la victòria per la mínima del Reial Madrid contra el Vila-real, el gran protagonista va ser Mourinho. El portuguès va fer el seu clàssic espectacle des de la banda, alçant la veu des del primer minut i mostrant la seva actitud més guerrera contra tothom qui es volgués posar enmig del seu camí. Una manera d'actuar que ja molts recorden d'èpoques passades.

José Mourinho Real Madrid / Foto: EFE
José Mourinho queixant-se als àrbitres / Foto: EFE

José Mourinho planta la premsa

Si Mourinho va voler ser protagonista des de l'inici amb les seves constants queixes cap als àrbitres, sent advertit en més d'una ocasió i acabant el duel amb targeta groga, el més gros encara estava per arribar. La clara expulsió de Vinícius per estirar els cabells d'un rival, anul·lant-li el gol que havia fet pocs segons després, el va acabar d'embogir. I sembla que molts encara li tenen por, ja que no va ser expulsat quan ho havia merescut.

Però l'espectacle més dantesc va arribar després del partit i quan els ànims s'havien calmat una mica. L'entrenador portuguès, citat a comparèixer davant de la premsa, es va negar a sortir a parlar. Una situació molt poc habitual, però cada vegada més comuna al Reial Madrid. Segons informa el club blanc, la decisió va ser perquè el portuguès, encès com sempre, havia al·legat als seus que volia estar a la banqueta en els partits contra el Sevilla i el Barça, cosa que no podia assegurar si el deixaven parlar davant de la premsa.

José Mourinho Real Madrid / Foto: EFE
José Mourinho celebrant un gol amb els seus jugadors del Reial Madrid / Foto: EFE

El que el Reial Madrid ja sap és que haurà de pagar una multa per aquesta plantada, però segurament tampoc els afecta gaire. No és la primera vegada que van a la seva després dels partits, ja que en més d'una ocasió també s'han negat a treure jugadors a la zona mixta després d'algun partit, cosa que ja els ha comportat alguna sanció.