Aquest és un Nadal diferent, amb la gent tancada a casa i sense grans reunions. La pandèmia del coronavirus ha trastocat els plans de la societat, dels negocis, però també dels clubs esportius com és el cas de l'Espanyol.

En dies tan complicats com els actuals, amb negocis que han hagut de tancar per culpa de la crisi provocada per la pandèmia, l'Espanyol promociona establiments amb els quals tenen acords i que apliquen descomptes per als socis. Els anomenen 'negocis pericos'.

Una bona mesura de l'Espanyol que, per contra, a Twitter s'ha convertit en una oportunitat per atacar el club blanc-i-blau. Després de la piulada, feta el passat 24 de desembre, i en el qual van animar els socis del club a encarregar els àpats de Nadal i Sant Esteve als comerços pericos, han arribat les crítiques.

De bloquejar-los, dir que és "patètic", a atacar-los per sectarisme i unionisme. També creuen que aquesta iniciativa assenyala els establiments i els posiciona esportivament i, indirectament, política.

Una bona iniciativa de l'Espanyol que finalment ha acabat malament. Sembla que les xarxes socials de vegades només estan fetes per atacar.

 

Imatge principal: Escut de l'Espanyol en una lona de la Ciutat Esportiva Dani Jarque / Sergi Alcàzar