Leo Messi porta uns 15 anys instal·lat en l'elit més absoluta del món del futbol. Des de la seva irrupció al primer equip del Barça, l'argentí només ha fet que acumular títols i distincions individuals, i fins i tot quan algun ja pensava que la seva estrella s'estava apagant, el de Rosario, ja com a futbolista del PSG, ha guanyat el Mundial que, amb 35 anys, l'ha elevat encara més a un estatus poc menys que diví per a tot aficionat a aquest esport.
Messi, emblema del futbol i d'Adidas des de fa més de 15 anys
Però malgrat això, el temps passa per a tothom, Messi inclòs, i a poc a poc l'argentí deixarà lloc per als seus nous hereus al tron del futbol. Dins, i fora del terreny de joc, perquè un jugador com ell també és la Pilota d'Or per a les marques publicitàries. Si a una marca es pot associar la carrera del millor futbolista de tots els temps aquesta és Adidas, la que l'ha vestit des del 2006. Per descomptat, a la marca esportiva alemanya li ha sortit a les mil meravelles.

Vincular-se a Messi és sinònim d'èxit, però no falta gaire perquè hagin de buscar un altre futbolista que sigui la seva cara visible durant la pròxima dècada. I, per a això, pot ser que Adidas hagi trobat un aliat inesperat: Florentino Pérez. Perquè, el president blanc centrarà bona part dels seus esforços al pròxim estiu en tractar de fitxar Jude Bellingham, un dels atletes que és a la cartera d'Adidas i que està destinat a ser un dels noms propis del futbol durant molts anys.
El Madrid va a per Bellingham, el successor de Messi a la marca alemanya
Als seus 19 anys, ja és un dels millors del món en la seva posició, i el seu gran Mundial amb la selecció anglesa només ha fet que demostrar-ho de nou. No obstant això, a ningú no se li escapa que a nivell mediàtic, la cosa canvia molt si juga al Borussia Dortmund, com ho ve fent en les últimes temporades, o al Reial Madrid. El club blanc és molt més que això. Sempre s'ha caracteritzat per tenir els millors futbolistes que, alhora, són marques en si mateixos.

Di Stéfano, Figo, Beckham, Ronaldo... i una llarga llista a la qual se li pot unir Jude Bellingham a partir de la pròxima temporada. A Adidas, només de pensar-ho, ja es freguen les mans, per molt que això pugui suposar un escac (i mat?) al domini de Leo Messi dins dels patrocinis de l'empresa. No obstant això, l'argentí ja ha fet tot el que havia de fer, i el seu llegat és tan gran i brillant que els que arribin per darrere hauran de pedalar molt per apropar-se a tot el que ha demostrat ell.