Endrick és un nom ja mundialment conegut i ni tan sols ha debutat amb el Reial Madrid. No obstant això, de manera extraoficial i ja oficial, el joveníssim davanter brasiler és una imatge del madridisme només perquè està cridat a marcar la pròxima dècada del conjunt merengue des de la seva davantera.

Als seus 17 anys, el futbolista nascut a Taguatinga ja és titular al Palmeiras i durant l'estiu de 2023, encara amb 16, Florentino Pérez va assegurar-se el seu fitxatge de cara a la pròxima temporada a canvi de 45 milions d'euros. El davanter, de moment, ja ha mogut un muntant econòmic pràcticament inèdit per a un jugador de la seva edat, però el Reial Madrid té inclòs en el seu contracte diverses variables que poden enlairar el seu fitxatge fins als més de 70 milions d'euros si el jugador compleix diverses variables de diferent dificultat de compliment.

Endrick celebración gol Brasil sub 23 / Foto: EFE - Miguel Gutiérrez
Endrick, celebrant un gol amb la selecció del Brasil sub-23 / Foto: EFE - Miguel Gutiérrez

Endrick i les seves dues firmes milionàries: New Balance i Panini

Juntament amb Vitor Roque, Endrick era durant la darrera temporada l'estrella juvenil del brasileirao i, per aquesta raó, les marques els buscaven a ambdós per convertir-los en la seva viva imatge. Finalment, i en divergència a l'altra gran quantitat de futbolistes joves que aposten per una gran firma, Endrick va firmar amb New Balance un contracte exclusiu.

Aquest ja implica una exposició mediàtica brutal i l'evolució d'aquesta dependrà, evidentment, del seu rendiment sobre la gespa. No obstant això, la marca pretén assolir una relació d'exclusivitat a l'estil de les de Cristiano Ronaldo i Nike, Leo Messi i Adidas o la que el seu compatriota Neymar va segellar recentment amb el seu fitxatge per Puma.

Endrick Palmeiras vs Fortaleza / Foto: EFE
Endrick, celebrant un gol amb la samarreta del Palmeiras contra el Fortaleza brasiler / Foto: EFE

A més a més, el contracte duu en aquest sentit una clàusula per la qual Endrick s'enduria part dels beneficis en qüestió de royalties que dependrà dels objectius complerts i el desenvolupament esportiu del futbolista durant els cinc anys pels quals New Balance s'ha assegurat la imatge del davanter brasiler. A canvi, la marca començarà una campanya d'expansió al Brasil, on l'encara jugador del Palmeiras posarà cara als productes de la marca en els seus respectius establiments. A nivell econòmic, parlem de 25 milions d'euros anuals. Ara, a més a més, el jugador s'ha associat amb Panini per ser el seu ambaixador de marca per a l'àlbum CONMEBOL Copa Amèrica 2024.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!