Dures acusacions contra Mbappé a França per la seva obsessió per la Pilota d'Or: "Seria una farsa"

Kylian Mbappé s'ha autoenganyat que va ser el millor jugador del món de la temporada passada i que, per tant, mereix guanyar la Pilota d'Or. Així ho repeteix sempre que parla en públic. Ningú li ha explicat que ni va ser el millor jugador de la Lliga, ni va ser el millor de la Champions, ni va ser el millor del Mundial. Amb aquest currículum semblaria impossible que guanyi la Pilota d'Or, encara que a França ja parlen que hi ha una campanya molt forta perquè Mbappé sigui el guardonat.

"El que diu Mbappé és pura demagògia"

"Estem realment davant d'una organització a escala mundial", ha afirmat Danie Riolo, prestigiós periodista francès que no entén per què Mbappé no para de concedir entrevistes. L'última, a la CNN. "Diumenge al derbi va fer un partit catastròfic. L'entrevista la va concedir divendres a la tarda, 48 hores abans del partit. És la seva obsessió del moment. Es van necessitar 17 dies per organitzar l'entrevista; és al·lucinant una preparació d'entrevista tan llarga. Et diria que ve més del clan Mbappé que de RFI", ha afegit Riolo.

El periodista no s'ha quedat aquí i ha llançat un dur atac contra Mbappé. "La Pilota d'Or és la seva obsessió actual... El que diu en aquesta entrevista és pura demagògia. Arriba amb tota la parafernàlia i el confeti. Se'l veu a quilòmetres de distància. És com un cotxe robat. La veritat és que fa vergonya, s'està tornant incòmode. No entenc res d'aquesta campanya; crec que el que està fent és terrible. Entenc l'objectiu final, però jo mai he considerat que la fi justifiqui els mitjans".

"Està intentant comprar vots"

Daniel Riolo no és l'únic que ha carregat amb duresa contra la campanya orquestrada, qui sap per qui, perquè Mbappé s'emporti enguany la Pilota d'Or malgrat no haver guanyat ni un sol títol. "No sé si us n'adoneu de veritat, us n'adoneu que ara mateix està intentant comprar vots per a la Pilota d'Or... per aconseguir aquesta p*** Pilota d'Or?", ha manifestat a RMC Sport l'exfutbolista francès Jerome Rothen.

L'exjugador del PSG no s'ha quedat aquí. "Si guanya la Pilota d'Or, per començar seria una farsa. Aquí parlem de futbol, però no només surten exjugadors, de vegades parlem entre nosaltres. Tots pensem el mateix d'ell, i no només jugadors de pa sucat amb oli, sinó que els grans també pensen el mateix d'ell".