L'aturada de seleccions va servir perquè els joves talents del Barça que estan en dinàmica amb el primer equip poguessin acumular minuts, ja que no havien jugat en les tres primeres jornades de La Liga EA Sports. Guillermo Fernández, Toni Fernández i Pedro Fernández van ser reforços de luxe per al filial, que s'estrenava a Segona RFEF, rebent el modest Porreres. Un partit que van acabar guanyant gràcies a dos gols en els últims minuts.
Julià Haus Belletti es va estrenar amb el filial, després de fer un treball magnífic amb el Juvenil A en el curs anterior, conquerint la UEFA Youth League, la Copa del Rei i la Divisió d'Honor. I l'objectiu que Joan Laporta i Deco li han marcat és evident, ja que té l'obligació d'aconseguir l'ascens a Primera RFEF. I, per descomptat, haurà de continuar cuidant la progressió de les perles més prometedores que hi ha a La Masía.

I un dels cracs que en el Camp Nou genera més expectació és el jove atacant gallec, nascut l'any 2008, que va impressionar Hans-Dieter Flick durant la pretemporada. Va deixar unes sensacions magnífiques en els entrenaments, gràcies a la seva magnífica habilitat amb la pilota, la seva visió de joc, la seva capacitat associativa i la seva facilitat per moure's entre línies. I això va provocar que fos un dels elegits per viatjar a la gira asiàtica.
Encara que companys com Juan Hernández o Jan Virgili semblaven tenir avantatge, 'Hansi' va apostar per Dro, que li va tornar aquesta confiança amb grans actuacions en els amistosos, i fins i tot, es va arribar a estrenar com a golejador. I per aquesta raó s'ha quedat en dinàmica amb els professionals, i ha entrat en totes les convocatòries fins al moment. Sens dubte, apunta a ser una de les grans revelacions del Barça en la present temporada.
Amb el filial va debutar l'últim cap de setmana, i va ser un dels noms més destacats. I encara que la competència que hi ha al primer equip és molt gran, el tècnic alemany té previst donar-li oportunitats, i que sigui important en les rotacions.
El talent de Dro no passa desapercebut entre els grans clubs
Dro ha passat de ser un desconegut, a començar a cridar l'atenció d'alguns dels equips més poderosos del planeta, com el Manchester City, que no el perdrà de vista.

Pep Guardiola ja li va temptejar abans que firmés el seu primer contracte professional amb el Barça, i pròximament pot tornar a provar sort.