La victòria del Atlètic de Madrid davant el Tottenham Hotspur ha reforçat la convicció dins del vestidor blanc-i-vermell que l'equip pot competir per objectius molt importants aquesta temporada. Perquè la lliga pot estar perduda, però la Champions i la Copa del Rei són objectius tan il·lusionants com possibles. Precisament per això, davant aquesta situació, Diego Simeone vol evitar qualsevol distracció en els mesos decisius del curs o una pèrdua de nivell.

Un dels noms que apareix al centre d'aquesta situació és Antoine Griezmann. El davanter continua sent una de les peces més determinants de l'equip, però el seu futur comença a generar rumors de mercat que el situen lluny del Metropolitano a mitja temporada. Una cosa que no agrada gens a Simeone.

Simeone no vol distraccions en plena temporada

Als Estats Units hi ha, des de fa anys, un gran interès per l'atacant francès. Des de Orlando el veuen com una incorporació estrella per reforçar el seu projecte a la MLS. Tanmateix, Simeone no vol que aquestes converses es produeixin ara. El tècnic considera que obrir negociacions en plena temporada podria afectar la concentració del jugador i del mateix equip.

Antoine Griezmann
Antoine Griezmann

El Atlètic es troba en un moment clau del curs i l'entrenador vol mantenir intacta l'estructura de l'equip durant la recta final de la temporada. I això implica que, per interessants que siguin les propostes que arriben dels Estats Units, convé centrar-se en el que passa sobre la gespa.

Griezmann, una peça clau per a la Champions

Dins del vestidor blanc-i-vermell hi ha la sensació que l'equip pot aspirar a grans objectius, especialment a la Lliga de Campions. A més, per a Simeone, Griezmann és una peça fonamental en aquest objectiu. I és que no hi ha ningú a l'Atlètic de Madrid que pugui aportar el que té el francès, que és, amb diferència, el jugador que ho pot canviar tot en el conjuntyo blanc-i-vermell.

Per aquest motiu, el tècnic ha estat clar amb l'entorn del jugador i qualsevol conversa sobre el seu futur haurà d'esperar a l'estiu. La intenció és que el francès segueixi completament centrat en l'Atlètic fins al final de la temporada i que, si finalment decideix iniciar una nova etapa en la seva carrera, les negociacions no comencin fins al mes de juliol.