El Deportivo de La Coruña continua pensant a reforçar la plantilla amb fitxatges que puguin donar un evident salt qualitatiu. L'objectiu no és solament evitar el descens a La Liga Hypermotion, sinó poder viure una temporada tranquil·la, i fins i tot somiar amb poder entrar en competicions europees en un futur no gaire llunyà. Desitgen tornar als dies de glòria, i això explica la important inversió que han realitzat per firmar estrelles com Pierre-Emerick Aubameyang, Leo Román o Angeliño Tasende.
Però, lògicament, també tenen l'obligació de poder retenir a les seves files els futbolistes més destacats, i que van ajudar a aconseguir el retorn a La Liga EA Sports després de vuit anys. Una missió que no serà senzilla, veient que algunes de les seves peces es troben en l'agenda de conjunts molt més poderosos des del punt de vista econòmic, com són Mario Soriano i David Mella. Encara que, sense cap dubte, és Yeremay Hernández qui acumula més pretendents.

Una notícia que no sorprèn a ningú, i no cal oblidar que ja va estar molt a prop d'abandonar Riazor fa un any i mig. En aquell moment, conjunts de la magnitud del Barça, del Como o del Chelsea es van interessar pel seu fitxatge, però l'atacant canari va optar per quedar-se, i mostrar la seva lleialtat al club que el va acollir quan encara era un nen. Ara, en canvi, sí que podria estudiar un comiat, i no deixen d'arribar-li propostes molt cridaneres.
I és que des de 'El Desmarque' han filtrat que hi ha una llarga llista d'equips que ja han presentat les seves ofertes en ferm a la directiva gallega. L'últim de tots ha estat el Hull City, que acaba d'ascendir a la Premier League, i que ha posat damunt de la taula uns 28 milions d'euros per aconseguir que l'internacional espanyol sub 21 pugui sortir de la Corunya. Prèviament, el Newcastle United també havia ofert una quantitat similar.
Al Dépor s'han dedicat a rebutjar totes les ofensives que han arribat, i insisteixen a retenir Yeremay, almenys, durant un any més. Però són conscients que no serà fàcil.
El Borussia Dortmund també apareix en la subhasta
I hi ha un conjunt que promet posar-li les coses molt difícils al Dépor. Perquè el Borussia Dortmund busca un recanvi per a Karim Adeyemi, venut al Barça, i després de provar sort amb Saïd El-Mala, ara la seva nova prioritat seria Yeremay.
El club alemany, a més de pagar més de 30 'quilos', li garantiria a Hernández disputar la Champions League. Antonio Hidalgo té raons per preocupar-se…