El Deportivo Alabès comptarà de nou amb la marca local LEA com a patrocinador principal. El club i l'empresa, ambdós vitorians, tornen a aliar-se després d'una reeixida col·laboració a la campanya 2016-17, especialment recordada a l'equip ja que va ser la temporada en què el club va jugar la final de la Copa del Rei.
A través d'aquest acord, els jugadors del Deportivo Alabès lluiran durant tota la present temporada a la seva samarreta el logotip de LEA, una companyia alabesa dedicada a productes d'afaitada i higiene personal. Aquesta col·laboració té un especial valor ja que es tracta de dues entitats vitorianes, grans emblemes i senyes d'identitat de la ciutat.
Félix Lascaray, CEO de LEA va mostrar la seva satisfacció per tornar a patrocinar al Deportivo Alabès "sumar amb els de casa és sempre un honor i un plaer, i més quan en l'última ocasió que vam ser de la mà mostrem la traça dels vitorians i alabesos a tota una final de Copa del Rei". Per a Lascaray, hereu d'una tradició empresarial familiar lligada a l'èxit des de 1823, "el Deportivo Alabès és una de les banderes de la nostra capital, com també ho és la nostra marca LEA, senya d'identitat d'un territori industrial, emprenedor i que busca l'expansió per al benefici de tots".
Per la seva part Haritz Kerejeta, CEO del Grup Baskonia-Alavés, dona suport a la fortalesa d'una aliança "que procedeix d'una tradició local d'emprenedoria, que per la proximitat sap i reconeix els valors del Deportivo Alabès i que, en la seva última etapa junts, va assolir cotes d'èxit impensables per a un club com el nostre". Segons Kerejeta, "aquest patrocini té un component econòmic, però, sobretot, té un caire sentimental que ens reuneix amb les nostres arrels, ens lliga al territori més encara i ens genera una il·lusió especial per sumar entre dues firmes tan arrelades i volgudes a Vitòria i a Àlaba".