Deco li demana que no torni a parlar amb Xabi Alonso per deixar tancat el seu fitxatge abans del Mundial

El Barça vol accelerar per Marc Cucurella abans que el mercat es compliqui encara més. El lateral del Chelsea s'ha convertit en una de les prioritats de Deco per reforçar el carril esquerre i al club blaugrana saben que no poden esperar massa. El Mundial és a tocar, el jugador pot revalorar-se i altres grans clubs ja comencen a moure's. Per això, des de Barcelona li haurien demanat que prengui una decisió clara com més aviat millor.

I és que Cucurella no només interessa al Barça. El seu nom també ha aparegut vinculat a clubs com el Reial Madrid o l'Atlètic de Madrid, dues destinacions que poden alterar per complet l'operació. En aquest context, Deco vol evitar qualsevol distracció i hauria demanat a l'entorn del jugador que no torni a obrir converses amb Xabi Alonso en clau de seguir al Chelsea ni unir-se a altres projectes que puguin allunyar-lo del Camp Nou.

El Barça vol tancar l'operació abans del Mundial

La realitat és que el temps juga en contra del Barça. Cucurella arriba en un bon moment, té experiència a la Premier League i encaixa en el que busca Hansi Flick en un lateral amb intensitat, recorregut, agressivitat i capacitat per sostenir la banda esquerra en partits exigents.

Marc Cucurella   Instagram
Marc Cucurella Instagram

D'aquesta manera, el club blaugrana vol que el jugador comuniqui com més aviat millor al Chelsea el seu desig de sortir i prioritzar la via del Barça. Aquesta pressió pot ser clau perquè la negociació comenci amb avantatge i no es converteixi en una subhasta entre diversos clubs. A més, Flick considera que el lateral esquerre necessita competència de veritat. Alejandro Balde continua sent important, però la temporada ha deixat dubtes i el tècnic alemany vol un perfil més fiable.

Deco no vol una guerra amb Madrid i Atlètic

El problema és que Cucurella pot ser molt atractiu per a altres equips. El Reial Madrid podria veure-hi una solució per reforçar la banda. L'Atlètic, per la seva part, també necessita laterals de nivell. Per això Deco vol tallar el soroll abans que creixi. Si Cucurella vol tornar al Barça, ha de deixar-ho clar ja.

Així doncs, el club blaugrana mou fitxa per tancar el fitxatge abans del Mundial. Deco li demana al jugador que no escolti més trucades, que deixi al Chelsea clara la seva postura i que se centri a vestir de blaugrana. El Barça el vol, Flick l'aprova i ara falta que Cucurella faci el pas definitiu.