Dani Carvajal escura les seves opcions d'arribar al Mundial del 2026, que és el seu gran objectiu. Després de la greu lesió de genoll que va patir fa un any i mig, inevitablement no ha pogut recuperar encara la seva millor versió, que va exhibir fa un parell de temporades, i va provocar que molta gent demanés que estigués entre els candidats a la Pilota d'Or. I els problemes físics que ha acumulat li han impedit estar disponible sovint.
De fet, en aquests moments està de baixa, si bé la seva reaparició no s'hauria de demorar gaire. I encara que no oblida els seus compromisos amb el Reial Madrid, també té centrada la seva atenció en ‘La Roja’, on és un dels capitans. La il·lusió per conquerir una nova estrella és màxima, i confia en el talent que Luis de la Fuente té a la seva disposició. Però el ‘2’ espera que respecti la jerarquia, i que no prengui cap decisió que pugui perjudicar el bon ambient que es respira al vestidor. Així que s'ha posicionat a favor d'Unai Simón.
L'ex del Bayer Leverkusen és conscient que el seu company a la selecció no viu un bon moment de forma. Això no es pot negar, i així s'ha comprovat amb les discretes actuacions que ha completat últimament. Per exemple, a la semifinal de la Supercopa d'Espanya contra el Barça, en la qual va encaixar cinc gols, i va poder haver-ne evitat algun. Sobretot, el de Roony Bardghji, cometent un error greu, i pràcticament imperdonable.
Però Carvajal confia plenament en les habilitats del porter basc, que va ser vital a l'Eurocopa. Entén que hi ha altres companys que també han fet mèrits, però creu que un canvi podria desestabilitzar l'equip. Així que es mostra partidari de mantenir el bloc principal, encara que això impliqui deixar fora un crac que ha presentat les seves credencials per disputar la Copa del Món, com és Joan Garcia, del Barça.
Dani és partidari de no fer grans canvis, i està convençut que portar el jove porter de 24 anys seria un error, com han afirmat des d'altres diaris.
Carvajal dubta que Joan Garcia accepti la suplència
Carvajal opina que la convocatòria de Joan Garcia únicament serviria per alimentar la polèmica, i que no acceptaria estar a la banqueta, a diferència de David Raya, qui sempre ha estat un autèntic professional.
A banda, incloure l'estrella blaugrana a la llista implicaria haver de deixar fora algú, i Dani, juntament amb altres companys, no creuen que sigui just prescindir de cap dels tres porters habituals.
