No va ser el millor partit en l'aspecte defensiu del Barça, que, al marge d'encaixar un gol, va veure com al Galatasaray li n'anul·laven un altre per un fora de joc molt polèmic. I això sense descuidar les ocasions que van concedir, i que podrien haver costat més d'un disgust. Pau Cubarsí no va tenir una actuació estel·lar, però va tornar a ser el millor, mentre que Joao Cancelo es va reivindicar, amb un nou gol, i va demostrar que està en molt bona forma.
En canvi, hi ha dos companys que van quedar assenyalats. El primer és Gerard Martín, a qui de nou se li van veure les seves limitacions. Això no vol dir que estigués desastrós en absolut, però en escenaris imponents, i contra rivals d'un nivell superior a la mitjana, pateix més del previst. I com expliquen en altres diaris, està demostrat que no pot ser titular indiscutible, ni el soci habitual per al campió del Mundial.

A l'Spotify Camp Nou necessiten trobar una solució per a aquest cas, si volen guanyar la Champions League. Perquè en cas d'enfrontar-se a davanters com Kylian Mbappé, Erling Braut Haaland o Harry Kane, serà complicat que l'ex de la UE Cornellà pugui estar a l'altura. I tampoc va estar molt més encertat Eric Garcia, qui està complint com a lateral dret, però és evident que no és la seva demarcació natural.
Contra Rafael Leao no va tenir opció en cap moment, i el futbolista portuguès va fer molt de mal gràcies a la seva velocitat i a la seva potència, superant el "24" en més d'una ocasió. El defensa de Martorell ofereix molta més seguretat i contundència en l'eix de la rereguarda, on la campanya anterior va estar sublim, i fins i tot, va arribar a eclipsar Cubarsí. I la solució més senzilla per a Flick és tornar a utilitzar-lo com a central, encara que això deixa un forat a la banda dreta.

Perquè Jules Koundé tampoc ofereix cap garantia, i ni tan sols es pot afirmar que millori el rendiment de Gerard Martín. En altres paraules, això obliga el Barça a fitxar un nou lateral dret.
Joan Laporta i Deco, decidits a fitxar un especialista
Joan Laporta i Deco també semblen estar d'acord, i consideren que una de les posicions que el Barça necessita reforçar és la defensa. I més concretament, la banda dreta, on ja tenen un clar favorit al cap.
Es tracta de Pedro Porro, al qual esperen treure del Tottenham Hotspur el 2027. Sense descartar que provin sort en el mercat d'hivern.