Carregant...

Michael Carrick continua sent l'entrenador del Manchester United… de moment. Malgrat els desastrosos resultats que han obtingut durant aquesta temporada, amb només dues victòries entre totes les competicions, la directiva li ha donat un vot de confiança. Creuen que encara és capaç de revertir la situació actual que viuen, i que podrà canviar la dinàmica, encara que en aquests moments es trobin molt lluny de l'objectiu marcat.

Esperaven poder seguir en la bona línia que van acabar el curs anterior, classificant-se a la Champions League, però la realitat és que ara mateix es troben lluitant per evitar el descens de la Premier League. I ha tingut fortes discussions amb Bruno Fernandes, el capità i l'estrella del club, que es va quedar fora de l'última convocatòria. Les següents setmanes seran decisives, i el primer examen serà contra el Chelsea de Xabi Alonso.

Una nova derrota deixaria molt 'tocat' l'entrenador britànic, que podria ser destituït de manera fulminant. De fet, a 'The Sun' ja han col·locat el nom de dos dels candidats que podrien ocupar el seu lloc a la banqueta d'Old Trafford. El primer de tots és Julian Nagelsmann, qui va abandonar la selecció alemanya després del Mundial, amb un nou ridícul, ja que van ser eliminats pel Paraguai en la tanda de penals.

Julian Nagelsmann

Malgrat la seva joventut, compta amb una important experiència en l'elit, ja que ha fet una bona feina durant la seva etapa pel TSG Hoffenheim, l'RB Leipzig i el Bayern de Múnic, i aquest és el seu gran aval. Mai ha ocultat que li encantaria provar sort a la lliga anglesa, i el repte de retornar la glòria a un històric com el United seria molt interessant. A part, li podrien prometre un sou increïblement elevat per convèncer-lo.

A la directiva 'red devil' tenen clar que el tècnic germà seria un candidat magnífic per substituir Carrick, i no el perden de vista. Però no és l'únic nom que es troba a l'agenda.

Thomas Frank, una altra alternativa per reemplaçar Carrick

I és que també controlen la situació de Thomas Frank, qui és considerat com una llegenda al Brentford, i que va tenir una breu etapa pel Tottenham Hotspur, on la sort no va estar del seu costat.

Ara mateix, són els dos noms que més agraden per substituir Carrick, i per prendre les regnes del United.