El migcampista portuguès Bernardo Silva jugarà les dues properes temporades al Reial Madrid després de l'acord aconseguit amb el futbolista, que arriba al club blanc després de finalitzar el contracte amb el Manchester City. Una notícia d'impacte en el món del futbol, que no fa més que confirmar que el pla del Reial Madrid es continua executant de la manera més efectiva, i convertint-lo en un soldat més per al nou projecte de José Mourinho.
Bernardo Silva, talent per al Reial Madrid
Silva, de 31 anys i que es troba amb Portugal al Mundial de futbol, estarà lligat al Reial Madrid fins al 30 de juny del 2028, segons informa l'entitat madridista en un comunicat. El futbolista portuguès ha estat una de les grans estrelles del City de Pep Guardiola en els últims anys —i també un malson per al conjunt merengue quan s'han vist les cares—, ha acabat apostant per la millor oferta econòmica del conjunt merengue.
👋 ¡Bienvenido, @BernardoCSilva ! 👋 pic.twitter.com/FYU1TiqJAS
— Real Madrid C.F. (@realmadrid) June 17, 2026
Bernardo Silva és sinònim a talent, visió de joc, polivalència i màgia. Un futbolista que juga a la zona de la mitjapunta, però que perfectament pot actuar a la banda dreta de l'atac i en una posició de més creació. Un jugador capaç del millor, però últimament ha destacat per la seva creixent irregularitat.
El Reial Madrid, que no paga traspàs pel fitxatge del jugador, sí que haurà d'abonar una gran suma de diners en comissions. El Confidencial va explicar que el club blanc abonarà un total de 40 milions nets pel fitxatge: 10 milions al futbolista, 5 milions al pare, 5 milions a l'agent Jorge Mendes i 20 milions a Hisenda. A tot això, acabarà pagant 60 milions d'euros més al futbolista en concepte de salari en les tres temporades de contracte, sent l'últim un any addicional.

La traïció de Bernardo Silva al Barça i a l'Atlètic de Madrid
Però és que aquesta decisió, que ja es cuinava a foc ràpid des de fa uns dies, s'ha acabat convertint en una traïció per al Barça i l'Atlètic de Madrid. Bernardo Silva havia parlat amb els dos clubs abans que el Reial Madrid arribés a última hora amb el talonari. Fins i tot, amb el club blaugrana s'havien pactat tots els detalls del contracte, només a falta de la firma definitiva.
El cas és que Bernardo Silva, que ja havia començat a perdre protagonisme al Manchester City, no hauria tingut un paper principal garantit al Barça o a l'Atlètic, cosa que sí que passarà al Reial Madrid, on arriba per canviar la dinàmica negativa del conjunt merengue. El futbolista portuguès ara haurà de demostrar a base de bon futbol que no ha estat un fracàs de fitxatge, tal com sí que ha passat amb les últimes estrelles que s'han posat la samarreta blanca del Reial Madrid.