El Bernabéu ha parlat i l'afició del Reial Madrid expressa el seu malestar amb els futbolistes merengues i amb el seu nou entrenador. Després de perdre la Supercopa d'Espanya i de fer el ridícul a la Copa del Rei, ha arribat el moment jugar a casa. I en aquest duel contra el Llevant de LaLiga EA Sports ha arribat el moment d'escoltar els seguidors madridistes, que han dedicat una monumental xiulada als seus jugadors i a Álvaro Arbeloa.
L'esbroncada als jugadors del Reial Madrid... i a Arbeloa
Ningú se n'ha salvat d'aquest partit que molts merengues tenien marcat al seu calendari. Ja en la prèvia del partit, quan l'autocar del Reial Madrid arribava a l'estadi, hi han hagut els primers xiulets i esbroncades.
‼️¡Pitos y abucheos en la llegada del Real Madrid al Santiago Bernabéu!
— El Chiringuito TV (@elchiringuitotv) January 17, 2026
📺 Vive el Madrid-Levante, desde las 13:30, en #ChiringuitoLive.
📹 @JLSanchez78 @marcosbenito9 pic.twitter.com/RNbqqyI8Ug
Però això s'ha accentuat quan ha arribat el moment d'entrar a l'estadi i quan els jugadors han sortit a escalfar-se: segona xiulada destacada. Sobretot, dedicats a Jude Bellingham i a Vinícius.
Los pitos del Bernabéu cuando el Real Madrid saltaba a calentar.#LALIGAEASPORTS #LaCasaDelFútbol pic.twitter.com/XNh9VasJKK
— Movistar Plus+ Deportes (@MPlusDeportes) January 17, 2026
I el clímax de les queixes merengues ha arribat en el moment de l'inici del partit. Quan els futbolistes del Reial Madrid han saltat novament a la gespa i quan el partit ha començat ha estat més i més evident la xiulada per part de l'afició del Reial Madrid. I mocadorada inclosa. Un malestar creixent que s'ha accentuat en les hores prèvies del partit i que ha acabat explotant del tot quan l'esfèrica ha començat a rodar. I s'ha arribat a sentir el càntic de "Florentino, dimissió".
Qui també ha rebut aquesta xiulada ha estat Álvaro Arbeloa, que precisament aquest diumenge fa 43 anys, i que ha estat a la diana una per haver perdut en el seu debut contra l'Albacete, amb el Reial Madrid eliminat de la Copa. Aquest ha estat el seu debut al Bernabéu, segurament com mai hauria imaginat.
La pitada del Bernabéu al Real Madrid.#LALIGAEASPORTS #LaCasaDelFútbol pic.twitter.com/ifMeNr7OLr
— Movistar Plus+ Deportes (@MPlusDeportes) January 17, 2026
El Reial Madrid, buscant una victòria obligada
Un Reial Madrid que ha sortit amb tota l'artilleria, a diferència del que es va viure fa uns dies al Carlos Belmonte. Els millors sobre la gespa per intentar evitar qualsevol resultat que no sigui una victòria. Aquesta vegada sí que Arbeloa ha apostat pel seu millor equip i no s'ha reservat res.
Curiós perquè aquest migdia fosc a Madrid, l'estadi del Bernabéu ha lluït amb la coberta tancada. Potser ha estat el millor que es podia fer perquè el Reial Madrid no rebi una altra denúncia per soroll excessiu, que en aquest cas hauria estat per culpa de la monumental xiulada.