Vinicius Júnior és un grandíssim jugador de futbol, però la seva manera de fer tant dins com fora del camp sempre acaba desmuntant la teoria que és un dels millors futbolistes del món. Ja fa un any es va quedar sense la Pilota d'Or, i va entrar en còlera, però això també és per culpa de la seva actitud. El que és considerat una de les grans estrelles del Reial Madrid ara és eclipsat per Kylian Mabppé, i continua demostrant un baix nivell sobre la gespa i que ara mateix li interessa més el teatre que el futbol.
Vinicius, protagonista en la victòria del Reial Madrid
En el partit contra el Getafe va quedar demostrat novament el seu vessant d'actor i que cada vegada que es posa la disfressa per enganyar els àrbitres és el millor del món. Una simulació excessiva en una presumpta agressió d'Alla Nyom va acabar amb el lateral camerunès del Getafe expulsat. I uns minuts després, una nova exageració per una falta d'Álex Sancris també va acabar amb un altre jugador rival fora del terreny de joc per acumulació de dues targetes grogues.
Un Vinicius que destaca per aquest tipus d'accions, com també per protestar més del normal i que els àrbitres acceptin les seves constants desconsideracions cap als mateixos col·legiats i cap als futbolistes rivals. És per això que cada vegada que va a un camp rival, l'afició present a l'estadi va en contra seva.
La discussió de Vinicius amb Juan Iglesias
I aquest últim episodi viscut a Getafe també va tenir subcapítols que confirmen la seva pràctica de l'antifutbol. En una d'elles, va dirigir-se a José Bordalás, entrenador del Getafe, per dir-li l'encert que havia tingut fent entrar Nyom, que al cap d'un minut d'estar sobre la gespa ja enfilava camí cap als vestidors. Un Vinicius provocador i que no fa més que embrutar la imatge del Reial Madrid.
Però és que el que també va destacar va ser la batalla dialèctica que el mateix Vinicius va tenir amb Juan Iglesias, jugador del Getafe, després de la segona expulsió del conjunt local. "Per això tothom t'odia. Aprèn dels teus companys", diu Iglesias amb unes paraules que van estripar una mica més la disfressa del Vinicius actor. El brasiler, però, li va respondre de la manera més infantil: "Parles molt. Jo soc molt bo".
Un capítol més de Vinicius i de la seva actitud provocadora i desafiant. Segur que no serà l'última, i ja veurem quan els àrbitres s'atreveixen a parar-li els peus.