El Barça vol treure-li la seva joia al Màlaga en una operació que està liderant Deco

El Barça està treballant novament en la incorporació d'un dels talents més prometedors que hi ha ara mateix en el panorama nacional. No es conformen amb tenir a perles com Lamine Yamal, Marc Bernal, Héctor Fort o Pau Cubarsí, que ja estan, al primer equip malgrat estar en edat juvenil, o Arnau Pradas, Pau Prim, Alexis Olmedo i Noah Darvich, que pròximament també poden tenir la seva oportunitat amb Hans-Dieter Flick.

Hansi Flick Previa Madrid Barça
Hansi Flick/ FC Barcelona

Volen més, i Deco està liderant una operació per firmar a una jove promesa que també ha aparegut al radar dels clubs més poderosos de La Liga EA Sports, com el Vila-real, l'Atlètic de Madrid, el Betis, la Reial Societat i el Reial Madrid. Respon al nom d'Antonio Cordero, i defensa els colors del Màlaga, on s'ha convertit en un dels futbolistes més destacats malgrat la seva joventut, i ha aconseguit unes xifres increïbles.

Ja ha aconseguit veure porteria en tres ocasions, a més d'haver repartit tres assistències als seus companys, en les 11 jornades de La Liga Hypermotion que ha disputat, i ha impressionat amb les seves actuacions. Juga com a extrem esquerre, i destaca per la seva velocitat i agilitat, i per la seva facilitat per generar perill i superar rivals. Tot això, són només 17 anys, raó per la qual és la gran esperança de la institució blanc-i-blava, que espera poder retenir-lo.

Tanmateix, en La Rosaleda hi ha poc optimisme amb la renovació de l'internacional espanyol sub 19. Perquè finalitza contracte el mes de juny, i ja ha rebut propostes per canviar d'aires a cost zero quan acabi la present campanya. En el Camp Nou estan convençuts que té un potencial espectacular, i pot arribar a convertir-se en una estrella de classe mundial, i no han tardat a iniciar els contactes amb el seu agent i la seva família.

Antonio Cordero

Deco és qui ha assumit la responsabilitat de convèncer 'Antoñito' perquè deixi el club de la seva vida, al qual va arribar sent un nen, i la seva pròxima aventura es trobi a les files del Barça.

El pla del Barça amb Cordero

El Barça ja ha traslladat a Cordero el pla que té per a la seva progressió, que consistiria en començar amb el filial, però entrenar habitualment a les ordres de Flick, i poder entrar en alguna convocatòria.

Laporta i Deco esperen que l'extrem andalús doni l'OK, i rebutgi la resta de pretendents que té.