El Barça ha anunciat la incògnita del patrocinador i ha confirmat que Rakuten serà la marca principal que la primera samarreta del club lluirà a la samarreta. L'empresa de venda online més important del Japó serà la marca que acabarà de perfilar tot un món de patrocini i que aportarà la xifra de 60 milions d'euros per temporada.

La marca japonesa s'afegeix a una primera equipació del Barça que ja de per si aporta al club uns ingressos de 153 milions d'euros per temporada. La samarreta i els seus patrocinis queden de la següent manera.

Patrocinador Contracte fins Ingressos (milions d'euros)
Rakuten 2021 55
Nike 2018 85
Beko 2018 10
Intel 2018 5
Unicef 2020 -2
Total   153

 

D'aquests patrocinadors en destaca l'acció solidaria amb Unicef, que el Barça paga 2 milions per temporada. En el cas de Nike a partir del 2019 es cobraran 105 milions d'euros fixes. Rakuten aportarà uns ingressos extra de 1,5 milions en cas de guanyar la Lliga i 5 per guanyar la Champions League.