L'Spotify Camp Nou va tornar a obrir les portes durant el passat mes de novembre. Va ser una espera llarga, però els culers ja poden gaudir del seu equip a casa seva. Ara bé, com és lògic, no ho va fer a ple rendiment, ja que encara falta construir la tercera graderia. A més, la llicència que va concedir l'Ajuntament de Barcelona tampoc permetia ocupar la totalitat de l'estadi construït fins ara. Com s'ha pogut veure en tots aquests partits que el conjunt de Flick ha jugat al feu de les Corts, el Gol Nord encarà està buit. S'esperava que a partir d'aquest mes de gener ja es podria habilitar aquesta zona de l'estadi, passant d'un aforament de 45.000 espectadors a més de 60.000, però les últimes informacions assenyalen un nou endarreriment inesperat.
Nou endarreriment inesperat en la reobertura de l'Spotify Camp Nou
I és que segons ha informat el diari Mundo Deportivo, el Barça veu quasi impossible poder obrir el Gol Nord per als primers partits com a local d'aquest any, contra l'Oviedo (diumenge 25 de gener) i contra el Copenhaguen de Champions League (dimecres 28 de gener), tal com tenia planejat quan es va tornar a estrenar l'estadi. Malgrat que l'entitat barcelonina va enviar abans d'acabar el 2025 tota la documentació necessària per rebre la Llicència d'Ocupació 1C, s'espera que la llum verda de part de l'Ajuntament de Barcelona arribi a mitjan o finals de febrer.
Segons la mateixa font citada anteriorment, el motiu d'aquest endarreriment és que el consistori barceloní demana una documentació més detallada al Barça sobre com serà l'organització exterior de la zona més propera al Gol Nord. Davant aquest escenari, la data més factible per obtenir aquesta nova Llicència és per al Barça-Llevant marcat per al cap de setmana del 21 i 22 de febrer. Abans, hi pot haver un partit de quarts de final de la Copa del Rei (4 de febrer), un duel contra el Mallorca de Lliga (cap de setmana del 7 de febrer), una eventual semifinal de la Copa (11 de febrer) i un hipotètic partit d'anada dels play-offs de la Champions League (17 o 18 de febrer).
Les llotges VIP de l'Spotify Camp Nou agafen forma
Aquesta notícia arriba en la mateixa setmana en la qual el Barça ha fet un pas endavant en la construcció de les llotges VIP. Durant els darrers dies han circulat diferents imatges en les quals es poden veure com ja s'han començat a col·locar cristalls en aquest en la zona entre la segona i tercera graderia on anirà aquest espai exclusiu.
El Barça continua amb la previsió de poder tenir construïda la tercera graderia i la llotja VIP a finals del pròxim estiu, mentre que la implementació de la coberta estaria marcada per a finals del 2027, quan ja estigui acabat del tot l'estadi.
