Els cracs del Barça han mostrat la seva cara més propera i jovial en un dia d’entrenament especial. Diferent per als jugadors i també per a l’afició, els més joves i els més grans han pogut veure de ben a prop els seus ídols en la jornada ja habitual de cada inici d’any que el primer equip fa a portes obertes.

Els qui més han gaudit de l’espectacle ofert han estat els nens i nenes vinguts d’arreu de Catalunya per presenciar en directe com es viu un dia a dia dels millors jugadors del món. Messi, Neymar, Luis Suárez i la resta de la plantilla, menys el lesionat Cillessen, han repartit joc i il·lusió durant una hora i mitja a una graderia del Miniestadi molt plena i amb 10.408 espectadors amb moltes ganes de veure els futbolistes blaugrana en acció.

Bernat Aguilar

Com cada entrenament, els jugadors han començat amb l’habitual rondo. Passades ràpides, precises i amb intenció per fer córrer el company del centre del cercle. Amb el joc de possessió posterior, els futbolistes han fet les primeres corredisses i l’afició ha seguit xalant amb l’habilitat dels blaugrana.

La jornada, però, no ha acabat aquí i els futbolistes han fet uns partits en només mig camp. Messi ha demostrat la seva determinació; Luis Suárez, el seu olfacte golejador, i Iniesta, la seva influència. Tots els futbolistes han participat i alguns han pogut brillar més d'altres. Busquets, amo i senyor del repartiment de joc, André Gomes exhibint el seu domini amb la pilota i Umtiti fent de golejador. Fins i tot hi ha hagut temps perquè Ter Stegen i Masip volessin i aturessin l'inaturable després que Alcácer contribuís amb els seus gols.

Crits i demandes de l'afició

Els “Messi, Messi!” i “Piqué, Piqué!” han centrat el gran reguitzell de noms que els més petits han cridat des de la graderia. Però a tot això també s’ha afegit un “Messi, queda’t!”, en referència a la desitjada renovació de l’argentí que demana l’afició.

Dia diferent i amb nous punts de vista de tots. L’afició s’ha apropat més que mai als seus ídols, els més petits han gaudit de valent de l’entrenament i els jugadors han transmès somriures i alegria als aficionats presents al Miniestadi.

El record de l'aficionat

Aquest 2017 el Barça ja ha fet el primer regal de l'any. Jugar davant els més petits i davant els aficionats més fidels és la millor manera de mostrar els valors del Barça. Alguns dels presents al Miniestadi també han volgut compartir el moment viscut.