Dies abans d'arrencar oficialment la temporada 2019/20, el Barça comença a presentar novetats a nivell esportiu, però també a nivell comercial. Si ahir es feia oficial el canvi de patrocini principal a les seccions, amb l'entrada d'Assistència Sanitària, aquest dimecres la novetat ha estat la nova casa d'apostes del club.

El Barça ha anunciat que 1XBET es converteix en Global Partner per a les properes cinc temporades, fins al 30 de juny del 2024. Un acord que ha entrat en vigor aquest 1 de juliol i, segons el club, "s'emmarca dins l'estratègia d'expansió global de l'entitat blaugrana i reforça la seva aposta per buscar, en les diferents categories de partners, el millor acord possible que ajudi el club a continuar sent líder, no només dins els terrenys de joc, sinó també en l'àmbit del patrocini i el màrqueting esportiu".

1XBET, amb capital rus, substitueix la relació que tenia el Barça amb la marca britànica Betfair, que havia estat la casa d'apostes en els últims tres anys. "Col·laboraran en diferents activacions dins una àmplia varietat d'actius, d'entre els quals l'accés als jugadors per crear material promocional i campanyes de màrqueting", explica el club, que no ha volgut donar xifres d'aquest nou contracte de patrocini.