L'Atlètic de Madrid es torna a posicionar sobre el cas Julián Álvarez i ho torna a fer amb la màxima contundència possible. Després que Joan Laporta assegurés que l'oferta del Barça de 100 milions d'euros continuava vigent, però que no era il·limitada en el temps, Miguel Ángel Gil Marín, conseller delegat del conjunt matalasser, ha parlat a través dels canals oficials de l'entitat madrilenya i ha tancat completament la porta a la sortida de l'argentí. I no només això, sinó que també ha criticat la manera d'actuar del president del Barça, Joan Laporta. D'aquesta manera, el club madrileny manté la postura inflexible que ha defensat des del primer moment, tot i la posició del jugador, que ja va manifestar públicament el seu desig de marxar de l'Atlètic de Madrid.
Gil Marín tanca la porta a la sortida de Julián Álvarez
En aquest sentit, el club ha publicat una entrevista amb Gil Marín en què es mostra molt contundent sobre el futur de Julián Álvarez: "La meva opinió és clara i l’hem manifestat al jugador, al seu agent i al president del Barça. No tinc cap dubte que l’Atlètic és el lloc al món per a Julián i que és el davanter centre perfecte per a l’Atlètic de Madrid. Volem continuar comptant amb ell i recentment vaig escoltar unes declaracions del president dient que l’oferta feta no era infinita. La nostra resposta sí que és infinita: no acceptarem 100 milions, ni 150 ni 200 milions", ha afirmat.
🎙️🔜 pic.twitter.com/kCyPDhX1Tr
— Atlético de Madrid (@Atleti) July 17, 2026
Dures crítiques a la manera d'actuar de Laporta
I no s'ha quedat aquí. També ha criticat la manera d'actuar de Laporta: "En aquest tema està actuant per al seu cercle particular. Ja sap des de fa temps que Julián Álvarez no jugarà al Barça aquesta temporada. El conec prou bé per pensar que permanentment està actuant per als mitjans, per als aficionats, per al seu circ particular i no m’ofèn. Tinc una bona relació personal amb ell. Vaig parlar personalment amb ell i li vaig dir: 'Si us plau, deixa-ho estar, no el volem vendre ni el vendrem, deixa d’insistir'. Però ell manté aquesta situació perquè, en part, li agrada, és frívol i li encanta mantenir aquesta relació amb l’aficionat i amb els mitjans, però sap perfectament que Julián no jugarà al Barça la pròxima temporada. No obstant això, li agrada mantenir aquest joc amb els aficionats i amb els mitjans de comunicació... I el pitjor, amb el mateix Julián", ha dit.
Ara caldrà veure quina postura adopta el Barça en aquest assumpte. Si continua insistint i prioritzant el fitxatge o si, per contra, es decanta per altres alternatives. Cal tenir en compte que el jugador vol vestir de blaugrana i tampoc és senzill tancar de manera absoluta la porta a un futbolista que ja ha manifestat que no vol continuar vestint els seus colors. De moment, s'espera que acabi el Mundial i, a partir de la pròxima setmana, es començarà a veure quin és el futur definitiu de l'argentí i si encara hi ha alguna mínima opció que l'Atlètic acabi cedint. Ara mateix, però, la seva postura és inflexible.