Aston Martin és un equip en desenvolupament en tots els seus aspectes i s'espera que l'escuderia britànica, de mica en mica, estigui cada cop més a prop de ser la primera força en la Fórmula 1. En aquest sentit, no tot és el famós túnnel de vent en desenvolupament, sinó que l'equip verd segueix buscant enriquir el seu organigrama de diversos perfils per tal de, tots junts, seguir en plena evolució.

En aquest sentit, Tom McCullough, cap de rendiment d'Aston Martin, ha anunciat a través de les xarxes socials de l'escuderia de F1 una oferta de treball com a enginyer d'estratègia per, ras i curt, ajudar a guanyar Fernando Alonso Lance Stroll.

Tom McCullough, jefe de rendimiento de Aston Martin / Foto: Europa Press - Florent Gooden
Tom McCullough, cap de rendiment d'Aston Martin / Foto: Europa Press - Florent Gooden

Tom McCullough recomana 'desconfiar' del pilot

"Vols ser enginyer d'estratègia de F1? Guiar el conductor des de la línia de sortida fins a la bandera a quadres en el menor temps possible. A primera vista, sembla senzill; en realitat, és tot el contrari. Estem contractant: feu clic per a obtenir més informació sobre el que es necessita i presentar la vostra sol·licitud ara", introduïa l'equip.

L'oferta explica que Aston Martin necessita un "responsable de la preparació, implementació i anàlisi de les estratègies de carrera, un enginyer d'estratègia treballa en estreta col·laboració amb enginyers de pneumàtics, enginyers de carreres, conductors i qualsevol persona amb aportacions en un nivell superior, per desenvolupar tants escenaris com sigui possible per dissenyar el pla òptim per a una carrera". No obstant això, McCullough informa que "aquells a qui apassioni l'esport i el seu rol afegiran valor a l'equip i marcaran la diferència".

Encara que treballar per a Fernando Alonso ja pot sonar increïble, el mateix cap de rendiment recomana 'desconfiar' del pilot o, almenys "no fiar's-hi al 100%". En aquest sentit, i encara que destaca que els comentaris dels pilots "són una eina increïblement útil per a establir si estem dins o fora del pla, o fins i tot proporcionar nova informació a la qual podríem voler adaptar els nostres plans", explica que els pilots "no sempre tenen tota la informació" i que seguir sempre les les seves suggerències "seria massa arriscat".

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!