Pedri González i Pablo Paéz 'Gavi' aviat s'hauran d'acomiadar d'un company que no tenia espai en els plans del Barça, i que s'ha vist obligat a haver de buscar-se un nou equip per a la pròxima campanya. Malgrat els intents d'ambdós per convèncer Hans-Dieter Flick que li donés una nova oportunitat, han resultat estèrils, i ja existeix un acord pràcticament tancat per a la seva venda definitiva a un altre conjunt de La Liga EA Sports.

Pedri i Gavi

Així que Pablo Torre ja té preparades les maletes i el seu comiat, tres anys després d'haver estat presentat en el Camp Nou. Va arribar en el seu moment com una aposta personal de Mateu Alemany, que no va dubtar a pagar cinc milions d'euros, malgrat que no tenia experiència en l'elit, i únicament havia competit un any a Primera RFEF. Però estava convençut que tenia el nivell i les condicions necessàries per poder triomfar.

No obstant això, en cap moment no es va trobar amb la confiança de Xavi Hernández, que no li va donar oportunitats, i va haver de sortir a préstec per acumular més experiència. Va tornar l'estiu anterior, i amb 'Hansi' va poder jugar més minuts, deixant molt bones sensacions en el primer tram del curs. Però quan es van recuperar tots els efectius que estaven lesionats, la competència va passar a ser massa gran, i va quedar relegat a l'ostracisme.

Pablo Torre

Les coses no anaven a millorar en absolut per a l'internacional espanyol sub 21, i malgrat que finalment Nico Williams no aterrarà en el Barça, ambdues parts havien pactat que el millor era separar els seus camins. Una pèrdua molt dolorosa per a Pedri, Gavi, Fermín López o Alejandro Balde, amb els quals manté una excel·lent relació, però s'espera que en els pròxims dies, o fins i tot hores, es faci oficial el seu desembarcament a les files del RCD Mallorca.

Torre serà una estrella al combinat balear, on podrà tenir els minuts que necessita per continuar creixent, i demostrar les increïbles condicions tècniques que té.

El Barça vendrà a Torre i es reservarà una opció de compra

Encara es desconeixen les xifres exactes de l'operació per Torre, però sí que se sap que sortirà traspassat, i no cedit, com s'havia especulat. A priori, el Barça ingressarà uns set 'quilos', i es reservarà el 50% d'una futura venda.

A més, també tindrà una opció per recuperar-lo, per una xifra molt raonable.