El conveni de 'Grada Visitant', en el que participen 16 clubs de LaLiga EA Sports pel qual es regula el preu de la grada visitant oferint un mínim de 300 entrades amb un preu màxim de 30 euros ha incrementat els seus resultats respecte a la temporada anterior, amb gairebé 64.000 entrades venudes en 238 partits, un 8% més que la temporada passada.
"Aquests resultats exemplifiquen a la perfecció la implicació que mantenen els clubs adherits amb la competició i les seves aficions", van afirmar des de LaLiga.
Els clubs han tornat a demostrar el seu compromís oferint més nombre d'entrades per a les aficions visitants. Dins dels 16 clubs adherits aquesta temporada 2024-25, el que més entrades ha ofert de mitjana ha tornat a ser el Sevilla FC amb 597, seguit pels val·lisoletans del Reial Valladolid CF amb 588, el Athletic Club amb 570, el Real Betis Balompié amb 561 i tanquen el top 5 els vermellons del RCD Mallorca amb 522.
"Els aficionats van demostrar el seu gran interès en aquest projecte, superant un 105% la sol·licitud d'entrades en comparació amb les entrades ofertes. Així, van sol·licitar un total de 113.219 entrades versus les 107.785 ofertes", van explicar, i "les aficions han contestat a aquest principi de reciprocitat de la millor forma".
Així, les 5 aficions que més s'han mobilitzat per gaudir dels partits dels seus equips són els culers del FC Barcelona amb fins a 6.235 entrades comprades, seguit pels bètics del Real Betis amb 6.202, els lleons del Athletic Club amb 5.590, els matalassers del Club Atlètic de Madrid amb 4.801 i tancant amb els sevillistes del Sevilla FC amb 4.517. "Un altre assoliment d'aquests aficionats tan involucrats és que s'han desplaçat per donar suport als seus equips fora de casa en el 99% dels partits disputats".
Els mesos que més entrades es van vendre, de mitjana per partit, van ser l'octubre (319), el novembre (293) i el febrer (287). Tanmateix, al contrari que en l'anterior temporada, els resultats de venda d'entrades s'han mantingut estables fins al final. "Això és a causa del gran desenllaç que ha tingut aquesta temporada amb moltíssima emoció fins a l'últim moment", segons LaLiga.
"Gràcies al compromís de LaLiga, els clubs adherits i les seves increïbles aficions, aquest conveni ha tornat a ser un complet èxit aquesta temporada. Amb un increment en els resultats respecte a la temporada anterior i 49 partits d'alta demanda que han mobilitzat a aficions de tot el país, la competitivitat de la nostra lliga manté l'interès fins a l'última jornada".