Creus que el fracàs de l'opa al Sabadell és una victòria de país?

El Sabadell ha guanyat la batalla al BBVA. L'opa contra el banc vallesà desfermada per l'entitat basca fa 17 mesos, s'ha saldat amb un facàs estrepitós. Només el 25,33% dels accionistes del banc que presideix Josep Oliu l'han acceptada. Aquesta quantitat insuficient impedeix al banc que presideix Carlos Torres tirar endavant una segona opa, ja que, per poder-ho fer, hauria hagut d'obtenir entre el 30% i el 50%. Josep Oliu ha destacat que el resultat és "la millor sortida per a tothom". El desenllaç del pols bancari ha satisfet els governs català i espanyol, els partits i les entitats empresarials catalanes, entre les quals el Foment del Treball i Pimec. També els sindicats ho han considerat com "una victòria per a l'ocupació". 

L'ENQUESTA Creus que el fracàs de l'opa al Sabadell és una victòria de país?