Telepizza ha assenyalat aquest dimecres que impulsa el consum a la seva xarxa de restaurants potenciant el menú bufet "més extens del país" amb 'Pizza i Beguda sense Fi'. I ha indicat que "gràcies a la seva xarxa de més de 700 restaurants, 32 milions de consumidors espanyols poden gaudir, tots els dies de la setmana, d'aquest menú bufet des de 6,95 euros per persona".
La marca ha apuntat que amb 'Pizza i Beguda sense Fi' "torna a posar-se del costat dels consumidors amb aquesta estratègia, adaptada al local i dirigida a targets més joves i famílies, i continua desafiant la tendència de pujada de preus del mercat".
Segons un estudi realitzat per la marca a més de 2.000 consumidors de tot Espanya, 7 de cada 10 espanyols acudirien a un restaurant si aquest tingués un bufet de pizza. Per això, ha insistit que 'Pizza i Beguda sense Fi' ofereix "una opció competitiva per consolidar la recuperació del consum als restaurants de la marca després del final definitiu de la pandèmia, que durant el primer semestre ha mostrat un sòlid creixement del 36% davant el mateix període de l'any passat".
El mateix estudi assegura que un bufet lliure de pizza és una de les opcions que més els agradaria trobar als restaurants de Telepizza a un 37% dels enquestats; i que gairebé 9 de cada 10 espanyols que acudeix als seus restaurants per compartir moments i experiències amb els seus familiars i amics. Amb 'Pizza i Beguda sense Fi', Telepizza va dir que continua avançant en la seva estratègia promocional i multicanal amb els clients en el centre, posant a l'abast dels seus clients una opció de lleure gastronòmic assequible i accessible.
"Gràcies a aquest servei en restaurant, Telepizza posa de relleu la seva gran capil·laritat a tot el país, una presència que s'ha vist reforçada des de començament d'any amb 12 noves obertures en diferents zones d'Espanya, com Galícia, Andalusia, Múrcia i Catalunya" ha afegit. Actualment, la xarxa de restaurants de Telepizza a Espanya li permet cobrir fins a 4.000 localitats d'Espanya, tant en grans com en petites ciutats, sent l'única marca de pizza del sector QSR amb presència a 50 pobles de menys de 12.000 habitants i confirmant que els espanyols poden trobar un restaurant de la marca, de mitjana a 8 minuts de les seves cases.
"A més, iniciatives com aquestes consoliden, encara més, el vincle amb els consumidors que, segons l'estudi de Telepizza, la confirmen com la marca de pizza més reconeguda a Espanya per a un 81,3% dels enquestats. Uns resultats en línia amb les dades de primer semestre de Brand Tracker de You Gov, on els consumidors reconeixen a Telepizza com la marca que més confiança genera entre els espanyols i com la marca del sector QSR de pizza amb més consideració de compra a Espanya", ha agregat.
Així mateix, afirma que aquest posicionament "ha estat revalidat pels consumidors espanyols, que a l'últim Índex Espanyol d'Innovació (IEI) han reconegut Telepizza com la marca de pizza més innovadora. Nous productes com la Megamitjana, la pizza mitjana més gran del mercat a només 6,95 euros, o 'La Famiglia Carbonara', una gamma de productes prèmium amb una nova salsa carbonés que reinventa la recepta tradicional, donen compte de la motivació de la marca per oferir noves experiències per als seus clients".
A més, assegura que impulsant 'Pizza i Beguda sense Fi', reforça "un any marcat per una estratègia promocional pionera al sector, ubicant-se un pas per davant de la resta de marques a l'hora de llançar ofertes com el 3x1 o fins a un 70% de descompte en el servei delivery. Totes elles pensades per brindar opcions als consumidors a tots els seus canals".
"Als consumidors, precisament, ha volgut retre homenatge amb la seva campanya 'Viva la Massa', una picada d'ullet al seu tradicional claim, 'El Secret és a la Massa' amb la que reconeix el compromís de tots aquells que han elegit la marca durant més de 35 anys i l'han convertit en líder de pizza a Espanya", ha conclòs.