Reconeguda internacionalment per la seva excel·lència en la creació i producció d'espectacles flamencs, SO-LA-NA vol traslladar ara la seva influència més enllà dels escenaris amb 'Amigos de Solana', una plataforma que celebra la cultura espanyola i ofereix diversos llocs web dedicats al flamenc, la moda, l'art i la gastronomia, marcant una fita en el compromís de mantenir visqui l'essència de l'art flamenc i la cultura espanyola en general en qualsevol de les seves formes.

Als seus ja coneguts esdeveniments de flamenc, disponibles en www.solana-flamenco.com, se sumen tres e-commerce interconnectats, cada un reflectint una visió independent però units per l'essència cultural espanyola:

Solana Fashion (www.solana-fashion.com), aparador d'una col·lecció de vestits únics, elaborats en col·laboració amb la reconeguda pintora Nuria Formenti i la dissenyadora de moda Chipi Tornos, que estaran disponibles al showroom de Solana al carrer San Mateo, 17. D'altra banda, Solana Gastro (www.solana-gastro.com), dirigit pel sommelier espanyol Mario Moreno, que ens ofereix una exploració de la nostra variada gastronomia. I, finalment, l'art contemporani espanyol també troba el seu lloc amb la curadoria de Francisco Solana a www.solana-art.com, on s'exhibeix el millor de l'art figuratiu i abstracte d'artistes espanyols de renom internacional.

SO-LA-NA compta en la seva sòlida trajectòria amb destacats espectacles com 'Faro', 'Summer Flamenco Experience', 'Seven Seas', així com per l'aclamat cicle 'Flamenco Real' en el Teatro Real de Madrid. A més, ha estat la impulsora de la iniciativa de gran rellevància internacional en l'àmbit del flamenc, 'Authentic Flamenco', en col·laboració amb el Teatro Real i Fever. Per a aquest 2024, la companyia ja té programats més de 450 espectacles a Àsia, Amèrica, Europa i Oceania, amb vuit gires que presentaran a diversos artistes flamencs de renom internacional.

En paraules d'Aurelio Solana, CEO de la companyia i emprenedor d'aquests nous negocis, "la nostra missió sempre ha estat preservar i promoure l'autenticitat de l'art flamenc, i ara, després de 13 anys d'activitat i expansió internacional, veiem que hi ha un de públic i un mercat receptiu i desitjós de poder accedir a altres facetes de la cultura espanyola amb tanta notorietat i pes internacional com la moda, la gastronomia, i l'art. Hem fet el pas i, igual com fem amb el flamenc, ho fem de la mà de grans noms en cada un dels nous camps d'activitat".