Prosegur Cash obté un benefici net de 18 milions d'euros en el primer trimestre de l'any, la qual cosa suposa un augment del 25,2% respecte al mateix període de l'any anterior.

Segons va informar la companyia aquest divendres, les vendes assoleixen els 470 milions d'euros, un descens de l'1,4%, veient-se afectades per l'"impacte conjuntural de la divisa a Iberoamèrica", regió que representa el 63% de les vendes totals.

La companyia experimenta un creixement orgànic a doble dígit en totes les geografies on opera, mentre l'EBITA en els tres primers mesos de l'any assoleix els 50 milions d'euros, amb un marge EBITA del 10,7%.

Prosegur Cash va destacar el "bon comportament" dels Productes de Transformació, que han augmentat un 11,5%, amb unes vendes de 149 milions d'euros, i ja suposen el 31,7% de les vendes totals. En concret, la penetració dels Productes de Transformació (Cash Today, la solució de digitalització de l'efectiu; Corban, els serveis de corresponsalia bancària, i el negoci Forex) han superat el 25% en totes les geografies. A més, la companyia també assenyala que MSCI ha millorat el ràting de Prosegur Cash a BB.

Per regions, a Iberoamèrica, les vendes de Prosegur Cash van assolir els 297 milions d'euros, amb un creixement del 7,8% dels Productes de Transformació, que incrementen la seva penetració fins i tot més d'un 33%. Quant a Europa, les vendes van augmentar un 14,3%, fins als 155 milions d'euros, el que suposa el 33% del negoci total de Prosegur Cash, en els tres primers mesos de l'any. La companyia experimenta un creixement orgànic de l'11,3%, suposant ja els Productes de Transformació el 34,1% de les vendes totals.

Finalment, la regió d'Àsia Pacífic assoleix unes vendes de 18 milions d'euros, afectades per l'"impacte de la desconsolidació a Austràlia", i experimenta un creixement orgànic del 12%, incrementant-se també el pes dels Productes de Transformació fins al 25,6%.