Prosegur Cash ha assolit unes vendes de 1.498 milions d'euros entre gener i setembre d'aquest any, amb un increment del 5,7%. També va registrar un fort creixement orgànic, que va superar el 38%, amb increments de doble dígit a totes les regions, la qual cosa mostra una sòlida i positiva evolució del negoci, segons assenyala la companyia en un comunicat.

Els Nous Productes, que han estès gran acceptació per part dels seus clients, han assolit vendes de 445 milions d'euros, un 27% més respecte al mateix període de l'any anterior, i amb una penetració en les vendes totals del 29,7%. En aquest context, el negoci Forex ha mostrat un bon comportament, reforçat pel creixement de Cash Today i Corban.

Per la seva part, l'Ebita en els nou primers mesos de l'any ha assolit els 206 milions d'euros, un 5,7% més respecte al mateix període de l'exercici anterior, amb un marge del 13,7%. Per la seva part, el benefici net, que va ser de 63 milions d'euros, ha patit els efectes de l'augment dels costos financers, encara que amb un impacte limitat en el flux de caixa.

Quant a la generació de caixa, el Free Cash Flow va ser de 88 milions d'euros, i la ràtio de palanquejament financer s'ha situat en 2,2 vegades el deute financer net sobre Ebitda.

Respecte a les diferents àrees geogràfiques, Iberoamèrica va facturar 941 milions d'euros, la qual cosa suposa el 63% de la facturació total de Prosegur Cash, amb un creixement orgànic del 50,9%. Per la seva part, Europa va obtenir unes vendes de 451 milions d'euros, amb una penetració del 30% en el total de la facturació de Prosegur Cash en aquest període, i un creixement orgànic de l'11,1%. Per la seva part, la regió d'Àsia-Pacífic, que aporta el 7% del negoci, va aconseguir unes vendes de 106 milions d'euros i un creixement orgànic del 18,6%.

Aquestes regions també han registrat un fort creixement en les vendes de Nous Productes. A Iberoamèrica la facturació va créixer el 9%, assolint els 286 milions d'euros, amb una penetració en el total en les vendes del 30,4%. A Europa, el creixement de les vendes de Nou Productos va ser del 100%, amb un volum de 135 milions d'euros, que representen un 29,9% del total dels ingressos a la regió. En Àsia-Pacífic, la facturació va créixer un 15%, amb una xifra de 24 milions d'euros, que representa el 22,8% de les vendes totals.