PortAventura Business & Events ha llançat el nou servei 'Hybrid Experience & Reial Emotions', un format innovador que aposta per les noves tecnologies per enriquir l'experiència mitjançant la creació de continguts d'alta qualitat, realitat augmentada, gràfiques en 3D, gamificació, presentacions interactives i il·lusions hologràfiques, entre altres.

Per a això, disposarà d'un plató a la Sala Roma del seu centre de convencions, des d'on s'emetran i es celebraran aquesta nova modalitat d'esdeveniments híbrids, així com d'un equip especialitzat, tècnic i de continguts.

El nou servei, que pretén donar resposta a les noves necessitats de connectivitat global del sector, aportarà un valor afegit a qualsevol esdeveniment o presentació de producte que se celebri a PortAventura Convention Centre, connectant audiències físiques i virtuals i ajudant a ajustar qualsevol esdeveniment a l'aforament estipulat i a les necessitats requerides en matèria de seguretat.

Dins de l'estratègia de transformació i acceleració digital del grup, els esdeveniments híbrids permeten aprofitar al màxim el potencial de les noves tecnologies i crear noves experiències integrals de gran valor afegit pel client.

Per a David García, director general de Negoci de PortAventura World, diu; "el llançament d'aquest servei s'engloba dins del nostre pla estratègic d'acceleració digital de la companyia orientat al client i és una mostra més de la capacitat d'adaptació i resposta a les noves necessitats de l'entorn. Gràcies al potencial de les noves tecnologies, hem estat capaços d'interconnectar dos mons que fins ara només convergien", explica.

"La indústria turística i, en particular, el món dels negocis, demanda noves experiències per continuar amb la seva activitat i resistir l'impacte de la pandèmia, i el nostre catàleg de solucions innovadores s'ha constituït com la millor fórmula per assolir l'excel·lència en una societat més desenvolupada que mai digitalment", conclou.