Grup Gall ha estat reconegut en el lliurament dels Premis AECOC Shopper Marketing i Innovació amb el primer premi de la categoria Millor Llançament. El jurat ha reconegut la pasta infantil de Grup Gall pel seu valor disruptiu, la seva capacitat per connectar amb el públic més jove d'una manera innovadora i divertida, i el seu compromís amb la qualitat i l'excel·lència.

El juny de 2023, Grup Gallo va llançar al mercat quatre referències de la seva nova pasta infantil en col·laboració amb Disney i Disney Pixar: Mickey Mouse, Nemo, Cars i Frozen. Al terme de 2023, l'entrada de Gallo al mercat de la pasta infantil va aconseguir que aquest creixés un 81% en valor, amb tan sols mig any de recorregut de la companyia en aquest segment. Aquesta iniciativa va permetre a Gallo capturar 300.000 consumidors en el segment de pasta infantil, molts dels quals provinents de la MDD, segons dades de Kantar.

Els Premis AECOC Shopper Marketing i Innovació reconeixen i premien els esforços col·laboratius de les empreses del sector de Gran Consum que treballen conjuntament per satisfer el comprador/consumidor, a través de les seves accions de comunicació i màrqueting, al llarg de tot el procés de compra. En concret, la categoria 'Millor Llançament' reconeixia aquelles noves referències que aportin una característica nova a la categoria, cobrint una nova necessitat i valorant especialment aquells llançaments que responguin a les necessitats del shopper i a una oportunitat de creixement per a la categoria.

El jurat va destacar l'arrelament i tradició de Pastes Gallo a Espanya i com la marca ha aconseguit dinamitzar i revaloritzar una categoria molt madura, amb un llançament basat en una col·laboració global amb Disney que li ha permès treballar tot el màrqueting mix amb total coherència i molt focalitzat amb el seu target.

Noemí García, directora de Màrqueting i Sostenibilitat de Grup Gall, ha agraït la tasca de totes les persones que van fer possible aquest projecte en el seu discurs en el lliurament del premi: "L'aposta de Grup Gallo per la innovació i l'excel·lència ens ha permès llançar un producte disruptiu, que porta la màgia als menjars i ha aconseguit despertar la il·lusió dels més petits. Volem agrair al jurat d'AECOC aquest reconeixement i donar-li les gràcies a tot l'equip de Gall i Disney que ho ha fet possible".

Des de Pastas Gallo es va desenvolupar el projecte en temps rècord, fruit de tot el treball en equip i comptant també amb la inestimable ajuda que Gallo ha rebut per part dels seus proveïdors i de Disney, tant a Espanya com a Global. S'han llançat ambicioses campanyes tant en digital com en televisió, i fins i tot Gallo va organitzar un esdeveniment de presentació a la seva fàbrica d'El Carpio amb els nens d'aquest municipi cordovès. Sens dubte, aquesta pasta infantil ha aconseguit portar la il·lusió als plats dels més petits, però també ha aconseguit atreure els adults. El projecte no s'atura i s'esperen il·lusionants novetats en aquest 2024.