Grup Gall va presentar la seva nova varietat de brou natural de marisc amb un 20% de gamba en el Concurs Internacional de Paella Valenciana, certamen en què la companyia participa com a patrocinador.
L'esdeveniment ha celebrat aquest diumenge la final de la seva 63a edició en el municipi valencià de Sueca, consolidant-se com a epicentre mundial de la paella amb la participació de 40 mestres paelleros procedents de països com l'Argentina, Austràlia, Colòmbia, França, Japó, Mèxic, Perú, Puerto Rico, República Txeca, Regne Unit o Suïssa. El xef Paco Rodríguez, del Restaurant Miguel i Juani de Alcúdia, s'ha coronat com a guanyador del certamen.
Segons va informar Grup Gall, "participants, organitzadors i públic visitant ha pogut degustar fideuà amb l'ADN 100% Gall elaborada pel xef Carlos Miralles, del restaurant Mar Blava de Benicarló, a la carpa que la companyia ha instal·lat al Parc de l'Estació de Sueca". El xef castellonenc ha destacat "la quantitat de gamba marca sens dubte la diferència, tant en el sabor, com en l'olor i el color. Es nota que som davant d'un producte elaborat amb ingredients naturals que donen lloc a un brou com el preparat a casa". Durant la jornada, també s'han repartit degustacions del brou natural, dispensat directament dels termos que la marca ha traslladat fins al certamen per assegurar les qualitats del producte.
La participació de la nova varietat de brou natural de marisc en el certamen té com a finalitat donar a conèixer el producte i la seva versatilitat davant d'un grup clau l'Associació de Cuiners i Rebosters de València i la Federació de Cuiners i Rebosters d'Espanya, que col·laboren en l'organització de l'esdeveniment des de 1987", va assenyalar la companyia.
"Estem convençuts que el nostre brou, d'excel·lent qualitat, ofereix a tots els cuiners un ingredient fonamental per realçar el sabor de plats com la paella o la fideuà, adaptant-se a cada recepta i estil culinari i elevant el resultat final", assenyala Adriana Blanch, Brand Manager de Grupo Gallo i responsable de la nova gamma de brous de la marca.
Grup Gall va explicar que ha dissenyat "un brou de marisc versàtil, capaç d'aportar un toc únic a plats com a fideuà i arrossos, però també per a sopes i guisats. El nou brou natural de marisc respon al creixent interès del mercat espanyol per aquest tipus de productes".
Va afegir que, segons dades de la consultora Nielsen, els brous de peix, paella/fideuà i fumet constitueixen la segona varietat més rellevant al mercat de brous, representant el 19% del total. El 2023, el seu consum va augmentar un 4% en comparació amb l'any anterior. Així mateix, el 81% de les ocasions de consum de brous de peix, paella-fideuà i fumet són per a usos culinaris, amb un 75% dels usos culinaris enfocats a l'elaboració de paella o fideuà, segons dades de l'informe Kantar Usage.
Grup Gall, que va entrar al mercat a començaments de 2023 amb el llançament de cinc varietats de brou natural (Pollastre, Bullit, Verdures, Escudella i Pollastre amb Pernil Ibèric), presenta ara la seva sisena referència en aquest segment, un brou de marisc per a paella i fideuà, "actualment l'únic del mercat elaborat amb un 20% de gamba. Aquest nou producte no només ressalta per la seva alta concentració de marisc, sinó també per ser una solució pràctica i plena de sabor que promet elevar el nivell de qualsevol recepta per les seves propietats organolèptiques".