Gallo va tancar el 2023 amb xifres molt positives gràcies al "boom" de la seva pasta amb forma de personatges Disney i Disney Pixar. L'aposta de la companyia en el segment de pasta infantil ha aconseguit atreure "la il·lusió de Disney" als consumidors, impulsant un creixement del 80,9% del valor d'aquest mercat el 2023 respecte a l'any anterior. Després de només mig any de trajectòria, el projecte va tancar l'any representant el 44% del creixement de la marca Gallo el 2023, tan sols superat pel fenomen 'Rolling Gallo'.

Segons dades de l'auditora Epsilon Technologies, Disney i els seus personatges van ser buscats 4 milions de vegades a Espanya, un 22% més el 2023 respecte a l'any anterior. Per aprofitar aquesta oportunitat, Gallo va llançar la seva pasta infantil el juny de 2023, després d'una col·laboració històrica amb Disney que va permetre a Gallo obtenir la primera llicència de la seva història per a la comercialització de quatre noves referències amb les formes de Mickey Mouse i Frozen, de Disney, i Cars i Nemo, de Disney Pixar.

Aquesta iniciativa ha permès a Gallo capturar 300.000 consumidors en el segment de pasta infantil, molts dels quals provinents de la MDD, segons dades de Kantar. De fet, la companyia va tancar l'any passat superant la marca blanca en valor, assolint un 56,6% de quota de mercat.

Júlia Sala, Màrqueting Mànager de Grup Gall, destaca la importància d'aquest projecte en l'estratègia de I+D de la companyia: "Durant 75 anys, Gallo ha sabut fidelitzar els seus consumidors i posicionar-se com a referent al mercat de la pasta. Un dels nostres reptes en l'actualitat és continuar enamorant a les noves generacions, i per això apostem per la innovació com a filosofia que ens permeti desenvolupar nous productes que captivin tant joves com joves d'esperit".

"Aquest projecte és fruit de la innovació, un valor intrínsec en el nostre ADN que ens permet ser una marca rellevant per a les famílies d'ahir, les d'avui i les de matí. Sense la innovació no mobilitzes el consumidor, per això aquest és un valor present en tots els llançaments de Grup Gall", afegeix Sala.

Des de Pastas Gallo es va desenvolupar el projecte en temps rècord, fruit del treball en equip i comptant també amb l'ajuda que Gallo ha rebut per part dels seus proveïdors i de Disney, tant a Espanya com a Global. S'han llançat campanyes tant en digital com en televisió, i fins i tot Gallo va organitzar un esdeveniment de presentació a la seva fàbrica d'El Carpio amb els nens d'aquest municipi cordovès. "Sens dubte, aquesta pasta infantil ha aconseguit portar la il·lusió als plats dels més petits, però també ha aconseguit atreure els adults. El projecte no s'atura i s'esperen il·lusionants novetats en aquest 2024", van indicar des de la companyia.