Marlons ha llançat les seves noves propostes culinàries per a aquesta tardor amb productes d'edició limitada i de temporada i les ha presentat en un tast exclusiu amb clients i a porta tancada.

Fundada pels joves empresaris Marlon Torrents i Inés Pérez de Olacoechea, Marlons s'ha especialitzat en 'high quality burgers' i ha llançat el seu FALL DROP 2024, una selecció limitada de productes estacionals que ja està disponible per a comandes a domicili.

La marca busca combinar influències internacionals amb ingredients de proximitat i alta qualitat amb aquest llançament, "seguint la seva línia d'innovació i alineant-se amb la filosofia de la marca d'oferir una experiència culinària única", segons va detallar.

Un grup de clients ha participat en un tast privat per degustar les noves creacions, entre les quals destaca la 'Juicy Lucy Smash', una reinterpretació d'una clàssica hamburguesa de Minneapolis que inclou dues carns 'smash' farcides de formatge raclette, ceba caramel·litzada, bacó cruixent i una salsa de formatge blau elaborada per Marlons.

Una altra de les novetats és la 'Chick-Fi-ONA', una versió de l'hamburguesa de pollastre insígnia de la casa, amb filets de pollastre fregit a l'estil 'butter milk, acompanyats de formatge, bacó, tomàquet, enciam, cogombrets i la salsa secreta de la marca.

Des de la seva fundació, Marlons ha destacat per "la seva capacitat d'innovació en la creació i 'delivery' de cuina d'alta demanda, especialment en el segment de les hamburgueses. Amb productes com l'ESREK burger, que ha assolit més de 150.000 unitats venudes, la companyia continua demostrant la seva capacitat per combinar velocitat, excel·lència i un clar enfocament en productes de proximitat. Els productes del FALL DROP 2024 estaran disponibles per temps limitat".