Marlons, l'emergent cadena d'hamburgueseries coneguda per les seves autèntiques "smash burgers" a l'estil americà, està preparada per expandir la seva presència al mercat de Madrid; i seguir el seu pols a les grans marques com Goiko i VICI. La primera ronda formal de finançament de Marlons està ultimant-se, i s'espera el tancament per a l'última setmana de juny, i iniciar l'execució en setembre.
VICIO ha comptat amb repetides rondes de finançament, l'última va ser de 17 milions d'euros amb inversors com Messi i Griezmann, atret pel creixement i la fita de facturant més de 40 milions el 2023. GOIKO realitzo una operació corporativa pel 80% de les seves participacions a L Catterton amb un valor de 120 milions d'euros, la firma de capital risc de LVMH i del Groupe Arnault,

Marlons inici el negoci fa 18 mesos, el 2022; amb 2 estudiants emprenedors que han arribat a capitalitzar amb èxit el "smash Burger" amb una proposta diferencial, que ha aglutinat una comunitat important de fans i consumidors molt fidels. Les xifres són molt modestes, comparades amb VICI i GOIKO, però ha experimentat un creixement impressionant en un curt període. Amb més de 150,000 unitats venudes del seu popular ESREK burger i un increment en la demanda dels seus productes, la cadena ha demostrat la seva capacitat per captar l'atenció dels amants de les hamburgueses a Madrid. Amb aquesta nova injecció de capital, Marlons planeja obrir noves cuines d'alta demanda i concept stores, a més d'expandir el seu abast geogràfic.

El mercat d'hamburgueses a Madrid és competitiu, amb actors establerts com Goiko i VICI que han definit fins ara els estàndards de qualitat i creativitat al sector. "Tanmateix, amb la seva proposta única i el suport d'un sòlid pla d'expansió, Marlons està ben posicionat per desafiar a aquests gegants i capturar una porció significativa del mercat", assenyalen des de la companyia.

"Aquest desenvolupament és un testimoni del dinamisme de la indústria hostelera a Madrid, on la innovació i la qualitat continuen atraient tant inversors com consumidors, prometent un futur emocionant per a aficionats a les hamburgueses a la capital i més enllà", acaben.