Crear un espai d'intercanvi d'experiències entre emprenedors i donar a conèixer la tasca de La Fageda emprenedors socials és la premissa amb la qual La Fageda convida emprenedors de totes parts a les XXI Jornades sobre el Model Fageda, que se celebraran els pròxims 9 i 10 de novembre a Santa Pau.
Les jornades permetran mostrar als participants les claus d'èxit d'un projecte nascut per resoldre "una problemàtica social a través d'una empresa viable", va destacar l'entitat. En aquesta 21a edició, La Fageda fa un salt qualitatiu i estrena un nou format per abordar més a fons el projecte, amb una formació que durarà dos dies.
Va afegir que aquest esdeveniment "sobre el model d'èxit de La Fageda s'ha convertit en un referent per a emprenedors, empresaris i visionaris, que visiten, la Garrotxa per descobrir les claus del projecte social per impulsar després en altres territoris iniciatives inspirades a La Fageda".
Des que es van iniciar el 2012 i fins avui, les jornades s'han convertit en un punt de trobada per a gairebé 500 emprenedors de tot el món, contribuint al llarg d'aquest temps a la consolidació d'un espai d'intercanvi d'experiències encaminat a situar l'emprenedoria social "com a palanca de transformació de la societat i impulsant un model econòmic més just, inclusiu i sostenible".
Programa i inscripcions
El programa començarà dijous 9 de novembre a les 12.00 hores, amb una visita a les instal·lacions de La Fageda, una presentació dels participants en les jornades i una conferència sobre el model empresarial, governança i estratègia a càrrec de Sílvia Domènech, directora general adjunta de La Fageda.
L'endemà, el divendres 10 de novembre, està prevista la sessió 'Model d'atenció a les persones' a càrrec de la directora tècnica de l'Àrea social de La Fageda, Maria Colón.
Després de menjar, s'iniciarà el bloc de cafès temàtics, on cada assistent escollirà un d'aquests tres àmbits per assistir a les respectives xerrades: jurídic, comercial i màrqueting, i comunicació. La jornada tancarà amb una salutació del fundador del projecte social, Cristóbal Colón.
L'aforament de la jornada és limitat, amb l'objectiu de mantenir la qualitat de totes les activitats previstes al programa, que s'atorgaran per ordre d'inscripció. El preu de la jornada és de 290 euros (inclou menjars i documentació), dels quals 240 euros són en concepte de donatiu en la fundació i, per tant, es pot deduir fins al 80% d'aquest import de la quota a pagar de l'IRPF. Per fer la inscripció o transmetre qualsevol dubte cal contactar amb Mariona Martí, Relacions Públiques i institucionals de La Fageda, a través del correu electrònic ('mmarti@fageda.com').