ISDIN ha llançat una calcomania de temàtica infantil per educar els més petits sobre la importància de la fotoprotección de forma lúdica i efectiva. L'objectiu d'aquesta iniciativa, denominada UV Tattoo to Learn, és que els nens prenguin consciència sobre la salut de la pell i la necessitat de protegir-la de l'exposició solar.

Segons va informar la companyia, inspirat en el conte clàssic 'Els tres porquets', aquest tatuatge temporal imprès amb tintes fotosensibles canvia en exposar-se al sol i fa aparèixer la figura del llop. Després d'aplicar fotoprotector sobre la pell dels nens, el llop desapareix i els tres porquets tornen a estar fora de perill, reforçant el missatge de protecció de forma tangible per als més petits.

"En ISDIN som conscients de la importància i complexitat que suposa aplicar protecció solar als més petits. Creiem que gràcies a l'ISDIN UV Tattoo to Learn aconseguirem conscienciar els nens i nenes a autoprotegir-se i a ajudar a les famílies a adquirir aquest important hàbit", va afirmar Romina Vázquez, responsable de Fotoprotección en ISDIN Espanya.

Aquest recurs s'ha presentat en el marc de la campanya escolar de fotoprotección d'ISDIN, que aquest any celebra el seu 30 aniversari amb més de 7 milions d'escolars formats des del seu inici. Des d'aquest mes de juny, les calcamonías fotosensibles estan disponibles de forma gratuïta en farmàcies adherides, amb la compra de productes de la gamma ISDIN Fotoprotector Pediatrics.

"En ISDIN volem inspirar un futur sense càncer de pell al juntament amb dermatòlegs i farmacèutics. I mitjançant la nostra campanya escolar i eines tan efectives com el nou tatuatge temporal, aconseguim educar i conscienciar als més petits perquè adoptin l'hàbit de la fotoprotección des de ben petits", va destacar el CEO d'ISDIN, Juan Naya.

PREVENCIÓ

La companyia va recordar que estudis científics avalen que l'ús adequat de fotoprotección durant els primers 18 anys de vida pot reduir fins i tot en un 78 % el risc de desenvolupar càncer de pell en l'edat adulta. Tanmateix, només tres de cada deu nens a Espanya utilitzen protector solar durant tot l'any, i menys del 20 % el reaplica correctament, segons dades d'ISDIN sobre fotoprotección en la infantesa.

UV Tattoo to Learn s'integra en una estratègia més àmplia d'ISDIN per fomentar hàbits saludables des de la infantesa a través de solucions innovadores que combinen ciència, joc i educació.