El fundador i president de Grupo Restalia, José María Fernández-Capitán, creador de les marques 100 Montaditos, Cerveseria La Sureña, TGB The Good Burger, Panther Juice & Sandwich Market i Pepe Taco, torna a mostrar el seu suport als franquiciats a través d'un segon paquet de mesures d'ajuts dirigit a reforçar l'últim trimestre de l'any davant d'una nova onada de contagis de coronavirus, segons ha informat l'ensenya en un comunicat.
Aquestes mesures excepcionals s'aplicaran des de setembre en totes les ensenyes de la companyia i comprenen des d'importants bonificacions en el royalty, fins a bonificacions especials als productes estratègics més importants de cada marca i finançament de compres de matèria primera per a franquiciats en situacions especials, així com el suport d'un equip específic de Restalia que deixarà assessorament i ajuda al franquiciat en les renegociacions de lloguer dels locals.
La companyia ha assenyalat que la renegociació del lloguer dels locals és un "dels més importants objectius" que té la firma, ja que les restriccions d'aforament, la falta de turisme i els semi confinaments que hi està havent a Espanya fan necessari que els arrendataris "ajudin els locals amb bonificacions i adequacions de renda a la situació actual".
Restalia ja va ser pioner en aplicar un primer paquet de mesures de suport als seus franquiciats després de decretar-se l'Estat d'Alarma el març, que consistien en bonificacions de royalty i ajuts de producte vigents fins i tot finals d'agost.
Tanmateix, davant de la incertesa prevista per una segona onada de contagis per coronavirus, el grup torna a allargar de nou la mà als seus franquiciats, millorant fins i tot les mesures del primer pla d'ajuts que va començar al març.
L'objectiu del grup és recolzar als seus franquiciats en aquests "durs moments" que travessa l'hostaleria, un dels sectors més afectats per la pandèmia, perquè puguin mantenir oberts els seus locals i poder continuar donant refugi a tots els seus clients.
"Hem aconseguit superar la primera onada del coronavirus gràcies a la nostra fortalesa com a companyia i les mesures d'ajuda a tots els franquiciats i ara, que tot apunta que ve una segona onada, volem mostrar-los el nostre suport novament amb un nou pla d'ajuts que ens permeti continuar continuar lluitant per les centenars de famílies que viuen i depenen que el negoci continuï funcionant", ha explicat la directora general de la companyia, Belén Martín.
Martín ha recordat que Restalia és un "motor generador d'ocupació, gràcies a l'esforç" dels seus franquiciats que "lluiten dia a dia pels seus negocis, i gràcies a un consumidor que continua sent fidel". "Així a més ens l'han demostrat després de la reobertura dels locals el mes de juny en què hem pogut veure novament els nostres clients", ha assenyalat.
"Després d'una trajectòria de 20 anys les nostres marques continuen aguantant aquesta forta crisi, tal com ens indiquen els nostres informes interns, ja que les nostres ensenyes sempre han estat un refugi per als clients, fins i tot en els moments més complicats", ha recalcat.
Oberts el 97% dels negocis després del confinament
Malgrat aquesta segona onada de contagis, Restalia mira al futur amb optimisme i amb l'estratègia decidida de continuar obrint locals a Espanya i a l'estranger, alhora que continua apostant per la innovació, des de la creativitat de nous conceptes a la modernització de l'operativa.
"Des de Restalia donarem suport tant a franquiciats com al consumidor final davant de qualsevol recessió econòmica ocasionada pel Covid-19. La restauració organitzada és un dels principals motors econòmics del nostre país i en el nostre cas, en èpoques de crisi, la companyia sempre s'ha vist reforçada a causa de la solidesa dels seus models", ha recordat Martín, que ha precisat que ja ha reobert el 97% dels negocis després del confinament.
La companyia també aposta per un altre tipus de mesures de suport als seus franquiciats, no només les econòmiques, ja que també estan atenent les noves demandes del consumidor actual com el take away o el delivery. Per exemple, la companyia ha llançat la 'Big Box' de TGB, un menú per a grups per degustar a casa, així com el servei a domicili amb 100 Montaditos.