Grupo Albia ha estat reconeguda, un any més, per la seva excel·lència en l'acompanyament a les famílies durant el comiat dels seus éssers estimats. El 2023, les dades recolzen un índex de satisfacció (Net Promote Score - NPS) amb les prestacions rebudes del 84,59%, una xifra molt per davant de la mitjana del sector, del 77,83%. Aquestes dades revelen que més de 23.000 famílies han recolzat la tasca de l'empresa amb un elevat índex de satisfacció.

Daniel Palacios, director general de Grup Albia, destaca que la companyia "busca oferir la màxima qualitat en la gestió dels comiats i la plena satisfacció de les famílies, proporcionant un acompanyament integral i suport emocional amb professionals especialitzats a tot el procés. Ens enorgulleix tenir el grau de satisfacció més alt del sector. Aquestes dades demostren que som excel·lents gestionant emocions i comiats; i que el nostre focus continua estant en les persones".

Grupo Albia ofereix a les famílies serveis de valor afegit que permeten dissenyar tota mena de comiats personalitzats, tant tradicionals com més modernes o multiconfessionals. En aquest pla, una de les seves iniciatives de més importància és la Unidad de Apoyo al Duelo (UAD), formada per un grup de psicòlegs que brinda suport emocional a través de diferents canals (de manera presencial o mitjançant trucada, correu electrònic, WhatsApp o videotrucada) i en tot moment: abans de la mort, durant el comiat i després d'aquesta. A més, la companyia es troba compromesa amb la sostenibilitat des de les seves arrels, integrant pràctiques, polítiques i valors sostenibles a tots els aspectes de la seva activitat.

La puntuació el 2023 del NPS de Grupo Albia representa un augment de 2 punts respecte a l'any anterior (82,63%), revelant un creixement exponencial des de fa diversos anys. Aquest mesurament oficial de l'experiència de les famílies en els comiats és certificat per un tercer a través d'enquestes, en les quals participen anualment més de 23.000 famílies.